Sziasztok!
Nekem is előjött ez a hiba.
Jól tudom, hogy a szervizbe kell bevinnem?
Ez javítás vagy csere?
Ha javítás, az mennyi időt vesz igénybe?
szabx írta:...szeretném megkérdezni, hogy tudok a D1 menüből formázni?...
tanzen írta:...Ha azt mondod hogy elég ha a kábelt visszaküldöm akkor először azt lépném meg.
Kyle írta:Ha a kábel rossz, akkor persze, elég az, illetve olcsóbb ha veszel a sarki boltban egy másikat (mint postán visszaküldeni). De nem hinném, hogy a kábel lenne a hibás. Olyat még nem láttunk, viszont alaplapon tönkrement rezisztorból már párat már igen a D1 esetében.
Kyle írta:A terméktámogatást ne keverd össze a garanciális ügyintézéssel (Neked úgy látom, erre lesz szükséged), tehát a garlevelen látható címünkre juttasd vissza légyszíves a készüléket! Ha megvan a doboza, akkor légyszíves abban, úgy biztonságosabban szállítható, mint bármi másban. Ha tényleg hardverhiba, cseréljük 1–2 napon belül, mivel van jelenleg raktáron.
Vissza: HD Smart D1 specifikus kérdések
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég