Oldal: 1 / 1

Re: Boot folyamat nem fejeződik be

HozzászólásElküldve: 2021.04.10. 14:46
Szerző: Kyle
sztriki írta:...ddig a probléma megoldva!

Üdvözlünk az Android világában :) De ez azért nem jellemző, szerencsére.

Re: Boot folyamat nem fejeződik be

HozzászólásElküldve: 2021.04.08. 21:24
Szerző: sztriki
Több, mint 2 óra után nem vártam tovább, újraindítottam a Solo-t (simán bekapcsolás gomb sokáig nyomva), és utána a lejátszó rendben elindult, láthatóan rendben bejön a menü.

Eddig a probléma megoldva!

Boot folyamat nem fejeződik be

HozzászólásElküldve: 2021.04.08. 20:12
Szerző: sztriki
Sziasztok,

Pro Vision 4K Solot mai nap vettem. Bekapcsolás után egyből ajánlja az új Firmware-t, ezt engedélyezem, utána elég lassan elvileg lefut valamilyen telepítés, majd utána kiírja a saját kijelzőre, hogy "boot" a tv képernyőre kirakja a DUNE HD jelet, de ezen kívül semmi, már több mint másfél órája!

Nem tud lefutni a boot valamiért, bárkinek van ötelete, hogy mi lehet a gond?

Sokat nem fogok várni, kikapcsolom és újra bekapcsolom, meglátom majd, hogy mi lesz!

Köszönöm, ha van bármi infótok, illetve én is megírom, hogy mi lett majd az újraindítás után.