Segítség kérése, hibajelenség orvoslása

Olyan kérdések helye, amelyek vélhetően a Pro Vision 4K Solo egyedi hardverével (pl. processzor, Dolby Vision) függhetnek össze, tehát nem pl. a lejátszás közben történő dolgokkal, melyek a Realtek-es Dune HD modelleket egyformán érinthetik.

Re: Segítség kérése, hibajelenség orvoslása

HozzászólásSzerző: Kyle » 2021.03.03. 21:06

MerAce írta:...Most már minden tökéletes, imádom a kis SOLO-t.

„És örvendeztek vala...”. Viszont ezt a topikot lezárom, mert a címe nem a problémáról szól. Legközelebb (bár hátha nem lesz semmi gondod), kérlek, a topik címe a problémát tartalmazza!
Dune-HD.hu adminisztrátor – Szemetek, kicsinálták Kenny-t!
Avatar
Kyle
Adminisztrátor
 
Hozzászólások: 3352
Csatlakozott: 2010.04.15. 23:13
Tartózkodási hely: South Park

Re: Segítség kérése, hibajelenség orvoslása

HozzászólásSzerző: MerAce » 2021.03.03. 19:09

Kyle írta:Hát, ha a frissítésig jó volt, csak nem romlik el magától. Illetve nincs baj a komolyságával, adj neki még egy esélyt bizonyosan rendesen bedugva próbáld ki, hátha azzal is megy. Lehet, hogy automatikusan (EDID) hagytad valamiért a videókimenetet, és nem volt sikeres a HDMI-kézfogás. A kábelcserénél meg már igen. Állítsd fix felbontásra (a legjobbra, amit a TV tud) a videókimenetet, NE hagyd EDID módban!


Köszönöm a tanácsot de sajnos HDMI kábel gond volt mert visszadugtam ismét a gyárit és nem jó. A felbontás fixre votl állítva. Ez legyen a legnagyobb gond, hogy HDMI-t kellett cserélnem. Most már minden tökéletes, imádom a kis SOLO-t.
MerAce
 
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2021.02.26. 14:39

Re: Segítség kérése, hibajelenség orvoslása

HozzászólásSzerző: Kyle » 2021.02.28. 18:13

MerAce írta:...Közben megtaláltam a megoldást. A gyári HDMI kábellel valami gond lehetett. Kicseréltem egy komolyabbra és azóta minden rendben. Eddig remekül működik minden, remélem, hogy így is marad.

Hát, ha a frissítésig jó volt, csak nem romlik el magától. Illetve nincs baj a komolyságával, adj neki még egy esélyt bizonyosan rendesen bedugva próbáld ki, hátha azzal is megy. Lehet, hogy automatikusan (EDID) hagytad valamiért a videókimenetet, és nem volt sikeres a HDMI-kézfogás. A kábelcserénél meg már igen. Állítsd fix felbontásra (a legjobbra, amit a TV tud) a videókimenetet, NE hagyd EDID módban!
Dune-HD.hu adminisztrátor – Szemetek, kicsinálták Kenny-t!
Avatar
Kyle
Adminisztrátor
 
Hozzászólások: 3352
Csatlakozott: 2010.04.15. 23:13
Tartózkodási hely: South Park

Segítség kérése, hibajelenség orvoslása

HozzászólásSzerző: MerAce » 2021.02.27. 15:19

Sziasztok!
Végre sikerült az áhított Pro Vision 4K Solo készüléket beszereznem. Ennyit a pozitív dolgokról...
Első bekapcsolásnál az alábbiak történtek meg velem amitől már el is ment a kedvem az egésztől:
Dune HD logo bejött (kirááály). Nyelv, wifi beállítás megtörtént, majd feldobta a 210214_0331_r17 firmware frissítési lehetőséget. Éltem is a lehetőséggel lefrissítettem. Majd újraindulás után ismét Dune HD logo. Ezt követően azonban az LG 4K TV-m nincs jel, keressek másik bemenetet üzenettel honorálta a a firmware frissítést. Azóta semmit sem sem tudtam tenni, hogy életre keltsem a 4K Solo-t. Utána olvastam, hogy a MODE gomb + szám nyomásával a videókimenetet tudom aktíválni. Erre semmit sem reagált az eszköz ezért most ott tartok, hogy kikapcsoltam és várom az isteni szikrát, mi tévő legyek.

Ha netán valakinek van valami ötlete, hogy mit tegyek, szívesen fogadnám mert még teljesen 0km-es vagyok a Dune eszközök tekintetében.

A segítséget előre is köszönöm.

Üdv.


Szerk.: Közben megtaláltam a megoldást. A gyári HDMI kábellel valami gond lehetett. Kicseréltem egy komolyabbra és azóta minden rendben. Eddig remekül működik minden, remélem, hogy így is marad.
MerAce
 
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2021.02.26. 14:39


Vissza: Pro Vision 4K Solo specifikus kérdések

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég

cron