Jól érzem, hogy ez a fórumos támogatás már halott?

Olyan kérdések helye, amelyek vélhetően a Pro Vision 4K Solo egyedi hardverével (pl. processzor, Dolby Vision) függhetnek össze, tehát nem pl. a lejátszás közben történő dolgokkal, melyek a Realtek-es Dune HD modelleket egyformán érinthetik.

Re: Jól érzem, hogy ez a fórumos támogatás már halott?

HozzászólásSzerző: Limpi » 2022.12.02. 11:02

Kyle írta:
Limpi írta:...Vagy már csak egyvalaki viszi az egészet és az éppen szabin van?

Sok oka lehet, hogy nem reagál senki a pár nap alatt feldobott 17 posztodra. Egy kis türelmet kérünk ilyenkor, és ha ismerkedsz egy számodra új termékkel, érdemes egy topikban kezdeni a kérdéseiddel!


OK, az igaz, hogy a türelem sajnos nem erősségem. Mindent azonnal szeretnék megoldani. :)

De eredetileg még "csak" 4 poszt volt. :P
Limpi
 
Hozzászólások: 67
Csatlakozott: 2010.08.30. 18:14

Re: Jól érzem, hogy ez a fórumos támogatás már halott?

HozzászólásSzerző: Kyle » 2022.12.02. 10:18

Limpi írta:...Vagy már csak egyvalaki viszi az egészet és az éppen szabin van?

Sok oka lehet, hogy nem reagál senki a pár nap alatt feldobott 17 posztodra. Egy kis türelmet kérünk ilyenkor, és ha ismerkedsz egy számodra új termékkel, érdemes egy topikban kezdeni a kérdéseiddel!
Dune-HD.hu adminisztrátor – Szemetek, kicsinálták Kenny-t!
Avatar
Kyle
Adminisztrátor
 
Hozzászólások: 3352
Csatlakozott: 2010.04.15. 23:13
Tartózkodási hely: South Park

Jól érzem, hogy ez a fórumos támogatás már halott?

HozzászólásSzerző: Limpi » 2022.11.30. 10:34

Így akkor a termékhez adott regisztrációs kártyának sincs már sok értelme…

Vagy már csak egyvalaki viszi az egészet és az éppen szabin van?

Na mind1, akkor válaszolok magamnak a további tapasztalataim alapján.
Limpi
 
Hozzászólások: 67
Csatlakozott: 2010.08.30. 18:14


Vissza: Pro Vision 4K Solo specifikus kérdések

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég

cron