Boot folyamat nem fejeződik be

Olyan kérdések helye, amelyek vélhetően a Pro Vision 4K Solo egyedi hardverével (pl. processzor, Dolby Vision) függhetnek össze, tehát nem pl. a lejátszás közben történő dolgokkal, melyek a Realtek-es Dune HD modelleket egyformán érinthetik.

Re: Boot folyamat nem fejeződik be

HozzászólásSzerző: Kyle » 2021.04.10. 14:46

sztriki írta:...ddig a probléma megoldva!

Üdvözlünk az Android világában :) De ez azért nem jellemző, szerencsére.
Dune-HD.hu adminisztrátor – Szemetek, kicsinálták Kenny-t!
Avatar
Kyle
Adminisztrátor
 
Hozzászólások: 3352
Csatlakozott: 2010.04.15. 23:13
Tartózkodási hely: South Park

Re: Boot folyamat nem fejeződik be

HozzászólásSzerző: sztriki » 2021.04.08. 21:24

Több, mint 2 óra után nem vártam tovább, újraindítottam a Solo-t (simán bekapcsolás gomb sokáig nyomva), és utána a lejátszó rendben elindult, láthatóan rendben bejön a menü.

Eddig a probléma megoldva!
sztriki
 
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2010.07.16. 16:38

Boot folyamat nem fejeződik be

HozzászólásSzerző: sztriki » 2021.04.08. 20:12

Sziasztok,

Pro Vision 4K Solot mai nap vettem. Bekapcsolás után egyből ajánlja az új Firmware-t, ezt engedélyezem, utána elég lassan elvileg lefut valamilyen telepítés, majd utána kiírja a saját kijelzőre, hogy "boot" a tv képernyőre kirakja a DUNE HD jelet, de ezen kívül semmi, már több mint másfél órája!

Nem tud lefutni a boot valamiért, bárkinek van ötelete, hogy mi lehet a gond?

Sokat nem fogok várni, kikapcsolom és újra bekapcsolom, meglátom majd, hogy mi lesz!

Köszönöm, ha van bármi infótok, illetve én is megírom, hogy mi lett majd az újraindítás után.
sztriki
 
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2010.07.16. 16:38


Vissza: Pro Vision 4K Solo specifikus kérdések

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég

cron