MerAce írta:...Most már minden tökéletes, imádom a kis SOLO-t.
„És örvendeztek vala...”. Viszont ezt a topikot lezárom, mert a címe nem a problémáról szól. Legközelebb (bár hátha nem lesz semmi gondod), kérlek, a topik címe a problémát tartalmazza!
MerAce írta:...Most már minden tökéletes, imádom a kis SOLO-t.
Kyle írta:Hát, ha a frissítésig jó volt, csak nem romlik el magától. Illetve nincs baj a komolyságával, adj neki még egy esélyt bizonyosan rendesen bedugva próbáld ki, hátha azzal is megy. Lehet, hogy automatikusan (EDID) hagytad valamiért a videókimenetet, és nem volt sikeres a HDMI-kézfogás. A kábelcserénél meg már igen. Állítsd fix felbontásra (a legjobbra, amit a TV tud) a videókimenetet, NE hagyd EDID módban!
MerAce írta:...Közben megtaláltam a megoldást. A gyári HDMI kábellel valami gond lehetett. Kicseréltem egy komolyabbra és azóta minden rendben. Eddig remekül működik minden, remélem, hogy így is marad.
Vissza: Pro Vision 4K Solo specifikus kérdések
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég