1440 hiba

Ebben a topikban a Netflix androidos alkalmazás használhatóságával kapcsolatos kérdések, problémák találhatóak

Re: 1440 hiba

HozzászólásSzerző: Kyle » 2021.05.07. 09:50

bodnapet írta:...Ami tény, hogy stabil és szép a kép, van HDR, az atmos is szuperül működik, én most elégedett vagyok!

Akkor mi is :) Rákérdezek a programozóknál a Netflix INFO kijelzésére, de ehhez ők várhatóan nem tudnak hozzányúlni.
Dune-HD.hu adminisztrátor – Szemetek, kicsinálták Kenny-t!
Avatar
Kyle
Adminisztrátor
 
Hozzászólások: 3352
Csatlakozott: 2010.04.15. 23:13
Tartózkodási hely: South Park

Re: 1440 hiba

HozzászólásSzerző: bodnapet » 2021.05.04. 18:20

Kyle írta:Azt nem tudom, milyen felbontást mutat a Netflix appban az INFO gomb, nem is rémlik, hogy működik ott, de megnézzünk. A Netflix leírása alapján 25 Mbites internet kell a 4K HDR-hez, szóval csak ennél kisebb bitrátát láthatsz (ha jól méri a program).

Köszi a javaslatokat! Módosítottam a legjobb videó beállítást 4K 60Hz-re, szerencsére a TV és a projektor is tudja. A Netflix szintén automatikusra volt állítva, azt is átállítottam magasra.
A Netflix appban működik az INFO gomb, valószínűleg ez vezet félre, mert ott mutat standard 1080-as felbontást (másnál is), illetve csak 5-6Mbps sebességet. Valószínűleg ezek fals adatok, mérni én nem tudom. Most újra csináltam egy A-B tesztet a TV-n saját app vs. Dune, és nagyon közel volt a Dune által adott kép, szóval lehet mégis 4K :) , nem pedig csak felkonvertált...
Ami tény, hogy stabil és szép a kép, van HDR, az atmos is szuperül működik, én most elégedett vagyok!
bodnapet
 
Hozzászólások: 73
Csatlakozott: 2010.04.16. 19:46

Re: 1440 hiba

HozzászólásSzerző: Kyle » 2021.05.04. 11:12

bodnapet írta:...Legjobb videó mód: Automatikus (EDID)...

Miért automatikus? Nem tudod, milyen felbontást és képfrekvenciát kezel a tévéd/vetítőd max? Csak hibalehetőség, hogy minden bootoláskor le kell kommunikálnia a megjelenítőnek és a lejátszónak, milyen felbontásokat ismer a kijelző, miközben mondjuk egy erősítő is a láncban van, és nem a lejátszót kapcsolod be utoljára. De ha jó a bekapcsolási sorrend, akkor sem garantált a HDMI-kézfogás eredménye. Szóval ha 4K-s a tévé, akkor 4K/60 Hz-et állíts FIXEN a videókimenetnek.
Azt nem tudom, milyen felbontást mutat a Netflix appban az INFO gomb, nem is rémlik, hogy működik ott, de megnézzünk. A Netflix leírása alapján 25 Mbites internet kell a 4K HDR-hez, szóval csak ennél kisebb bitrátát láthatsz (ha jól méri a program). Mindezektől függetlenül egyértelműen látszik mondjuk egy animáció filmnél, hogy 4K vagy sem (bár a 25 Mbit az egy jobb fullHD Blu-ray-hez is kevés, szóval nagyon sok részlet elvész). HDR szerintem nem lehet, ha a Netflix nem 4K-s streamet fogad EZEN leírás alapján. MAGAS beállíts használsz a minőségnél (lásd ITT)? Ha jól értem, csak ekkor enged 4K-t.
Dune-HD.hu adminisztrátor – Szemetek, kicsinálták Kenny-t!
Avatar
Kyle
Adminisztrátor
 
Hozzászólások: 3352
Csatlakozott: 2010.04.15. 23:13
Tartózkodási hely: South Park

Re: 1440 hiba

HozzászólásSzerző: bodnapet » 2021.05.03. 16:52

Kyle írta:
bodnapet írta:... Atmos hangsáv tökéletesen működik!

Azt megcsináltad, amit korábban írtam? Tehát FIXEN 4K kimenet legyen beállítva a Dune-ön (nem automatikus felbontás), különben a Netflix nem látja 4K-s lejátszónak. Abból, hogy Atmos is van, egyértelmű, hogy nincs korlátozás a Netflixben, tehát mehetne a 4K is. Ha nem megy, az beállítás kérdése lehet csak szerintem.

Az automatikus felbontás letiltva, ezen kívül:
Legjobb videó mód: Automatikus (EDID)
Képfrekvencia: Mind (24/50/60Hz)
HDR és DV setting: mind kettő Auto

Azt írtad, hogy a TV szerint volt 4K HDR a jel, de mit mutatott a Dune info gombbal, milyen a felbontás? Ahogy írtam, nálam is 4K-t mutat a kijelző (TV és projektor, ami logikus a felkonvertálás miatt), de a Dune szerint az info gom megnyomásával a jel csak 1080p. Ránézésre sem 4K, a bitráta sem magas, de az nem jelent semmit. HDR meg ugye lehet FHD is...
bodnapet
 
Hozzászólások: 73
Csatlakozott: 2010.04.16. 19:46

Re: 1440 hiba

HozzászólásSzerző: Kyle » 2021.05.03. 14:57

bodnapet írta:... Atmos hangsáv tökéletesen működik!

Azt megcsináltad, amit korábban írtam? Tehát FIXEN 4K kimenet legyen beállítva a Dune-ön (nem automatikus felbontás), különben a Netflix nem látja 4K-s lejátszónak. Abból, hogy Atmos is van, egyértelmű, hogy nincs korlátozás a Netflixben, tehát mehetne a 4K is. Ha nem megy, az beállítás kérdése lehet csak szerintem.
Dune-HD.hu adminisztrátor – Szemetek, kicsinálták Kenny-t!
Avatar
Kyle
Adminisztrátor
 
Hozzászólások: 3352
Csatlakozott: 2010.04.15. 23:13
Tartózkodási hely: South Park

Re: 1440 hiba

HozzászólásSzerző: bodnapet » 2021.05.03. 12:14

Kyle írta:
bodnapet írta:Max Vision 4K-m van, megjelenés napján vettem...

Pedig visszaolvasva a posztjaidat Pro 4K Plus II-t értettem, de akkor elnézést.

Volt az is, azt váltottam Max Vision-ra. ;)
Nekem 2 kijelzőm van, a projektor 4K HDR képes, a TV dolby vision-is. Mindkettőnél a Netflix HDR-es filmeknél van HDR jel a kijelzőn is, de a Dune info gombja minden esetben simán csak 1080-at mutat. A projektor (Epson) info gombja is 1080-as felbontást jelez forrásként. Én azt feltételezem, hogy a HDR jelet átadja a Dune, de a felbontás sajnos csak FHD marad. Atmos hangsáv tökéletesen működik!
bodnapet
 
Hozzászólások: 73
Csatlakozott: 2010.04.16. 19:46

Re: 1440 hiba

HozzászólásSzerző: Kyle » 2021.05.03. 11:30

bodnapet írta:Max Vision 4K-m van, megjelenés napján vettem...

Pedig visszaolvasva a posztjaidat Pro 4K Plus II-t értettem, de akkor elnézést.
A firmware az, ami kell (legalább is Pro Vision Solo 4K-n ez javította meg a Netflixet nálunk). Az app verziót most nem tudom megnézni, de ha a menüből a POP UP MENU gombra felugró funkciókkal törlöd, majd onnan visszaállítod, akkor a legújabb települ bizonyosan. Egy Denon erősítőn keresztül volt a Pro Vision Solo 4K egy 4K-s TV-re kötve, az erősítő is kiírta, hogy Atmos a hangsáv, és a TV is, hogy HDR. Ez alapján írtam, hogy működik, Max Vision 4K-n nem próbáltuk, de nem tudom elképzelni, hogy azon máshogy lenne. Factory reset esetleg (de ezt szerintem már írtam). Milyen lejátszót detektál a Netflix, ha a Dune-ön lépsz be?
Dune-HD.hu adminisztrátor – Szemetek, kicsinálták Kenny-t!
Avatar
Kyle
Adminisztrátor
 
Hozzászólások: 3352
Csatlakozott: 2010.04.15. 23:13
Tartózkodási hely: South Park

Re: 1440 hiba

HozzászólásSzerző: bodnapet » 2021.05.03. 09:31

Kyle írta:
bodnapet írta:...Ez egyre izgalmasabb, mert úgy tűnik, ez csak nálad megy így...

Az eddigi hozzászólásaid alapján azt gondolnám, Neked nem Dolby Vision-ös modelled van, pedig még csak azokra jött ki a béta firmware a Netflix megoldással.

:) Ezt elengedem... Max Vision 4K-m van, megjelenés napján vettem, hazai beszerzés (van kártyám ;)), az aktuális béta firmware-rel - 210415_1106_r17.
A NETFLIX verzió 8.1.2 build 3844, com.netflix.ninja csomag.

Mi lehet a gond?
bodnapet
 
Hozzászólások: 73
Csatlakozott: 2010.04.16. 19:46

Re: 1440 hiba

HozzászólásSzerző: Kyle » 2021.05.03. 09:22

bodnapet írta:...Ez egyre izgalmasabb, mert úgy tűnik, ez csak nálad megy így...

Az eddigi hozzászólásaid alapján azt gondolnám, Neked nem Dolby Vision-ös modelled van, pedig még csak azokra jött ki a béta firmware a Netflix megoldással.
Dune-HD.hu adminisztrátor – Szemetek, kicsinálták Kenny-t!
Avatar
Kyle
Adminisztrátor
 
Hozzászólások: 3352
Csatlakozott: 2010.04.15. 23:13
Tartózkodási hely: South Park

Re: 1440 hiba

HozzászólásSzerző: bodnapet » 2021.05.03. 06:51

Kyle írta:Igen, a Pro Vision Solo 4K-n jelenleg megy 4K-ban, HDR színnel a Netflix. És ki van kapcsolva az automatikus felbontásváltás, természetesen.

Ez egyre izgalmasabb, mert úgy tűnik, ez csak nálad megy így. Sem nálam, sem egy másik fórumtársnál, aki Pro Vision Solo 4K-t használ, sajnos nem működik. Az infó gomb megnyomásával is egyértelműen azt mutatja, hogy ez bizony csak 1080 SDR. Természetesen a HDR nálam is automatán van, nincs kényszerítve. Az előfizetéssel sincs gond, a TV applikáción megy a 4K HDR/DV tökéletesen. Csak ugye az nem projektor, 65 coll nem 110...
El lehet vinni hozzátok a lejátszót, hogy kitaláljuk közösen a probléma okát?
bodnapet
 
Hozzászólások: 73
Csatlakozott: 2010.04.16. 19:46

ElőzőKövetkező

Vissza: Netflix

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég

cron