1440 hiba

Ebben a topikban a Netflix androidos alkalmazás használhatóságával kapcsolatos kérdések, problémák találhatóak

Re: 1440 hiba

HozzászólásSzerző: Kyle » 2021.05.31. 08:38

asg2ki írta:...A biztonsag kedveert tegyetek majd ki a linket is az uj APK-hoz, hogy azt akar manualisan is lehessen telepiteni USB eszkozrol.

Nincs ilyenünk, de nem is lenne értelme manuálisan telepíteni, mikor ott a firmware-ben, és – vélhetően a gyártói szerverről – lejön mindig a legújabb.
Dune-HD.hu adminisztrátor – Szemetek, kicsinálták Kenny-t!
Avatar
Kyle
Adminisztrátor
 
Hozzászólások: 3352
Csatlakozott: 2010.04.15. 23:13
Tartózkodási hely: South Park

Re: 1440 hiba

HozzászólásSzerző: asg2ki » 2021.05.29. 21:46

Ugy latszik a fejlesztok vegre engedelyeztek a regi modelleken is a javitott applikaciot. Dune HD Pro 4K Plus (nem II-es valtozat) eszkozon most mar normalisan letoltodik a 8.1.2 Build 3844 verzio. Videonezes megy, 1044 hiba nuku, tehat igy most legalabb nem kell kidobnom a cuccost :)

A biztonsag kedveert tegyetek majd ki a linket is az uj APK-hoz, hogy azt akar manualisan is lehessen telepiteni USB eszkozrol.
asg2ki
 
Hozzászólások: 6
Csatlakozott: 2019.03.23. 15:01

Re: 1440 hiba

HozzászólásSzerző: Kyle » 2021.05.20. 11:39

tgabee2 írta:...Netflix verzió...

Igen, a 8.1.2 build 3844 az, ami működik nálunk egy Pro 4K II-n. Ezt írja ki infónál, összhangban azzal, amiről ITT írtunk:

Kép
Dune-HD.hu adminisztrátor – Szemetek, kicsinálták Kenny-t!
Avatar
Kyle
Adminisztrátor
 
Hozzászólások: 3352
Csatlakozott: 2010.04.15. 23:13
Tartózkodási hely: South Park

Re: 1440 hiba

HozzászólásSzerző: Kyle » 2021.05.20. 11:32

Kiraktunk egy posztot IDE a ma érkezett hivatalos gyártói álláspont alapján arról, mi a helyzet a Netflix és egyéb appok kompatibilitása kapcsán. Ezt frissítjük a jövőben, követve az esetleges változásokat a Netflix terén.
Dune-HD.hu adminisztrátor – Szemetek, kicsinálták Kenny-t!
Avatar
Kyle
Adminisztrátor
 
Hozzászólások: 3352
Csatlakozott: 2010.04.15. 23:13
Tartózkodási hely: South Park

Re: 1440 hiba

HozzászólásSzerző: Kyle » 2021.05.18. 11:31

Azt mondják a programozók a Dune-nél, hogy a Netflix „javításához” nem kellett új firmware, így a Pro 4K II és nagyobb modelleken is újra kell, hogy működjön, ha a Netflix app frissítve lett. Akinél nem így van, attól debug log fájlt kérnek, és megnézik, mi a hiba az adott készüléken.
Dune-HD.hu adminisztrátor – Szemetek, kicsinálták Kenny-t!
Avatar
Kyle
Adminisztrátor
 
Hozzászólások: 3352
Csatlakozott: 2010.04.15. 23:13
Tartózkodási hely: South Park

Re: 1440 hiba

HozzászólásSzerző: tgabee2 » 2021.05.10. 10:07

Séf bácsi írta:Netflix stream beállítások az alábbi linken:
https://www.netflix.com/settings/playback/

Köszönöm szépen, ezt eddig nem ismertem!
tgabee2
 
Hozzászólások: 10
Csatlakozott: 2021.04.27. 12:37

Re: 1440 hiba

HozzászólásSzerző: Séf bácsi » 2021.05.10. 09:23

Szia!

"A profilban nem tudom, hol kéne minőséget állítani, az előfizetésem Ultra HD tutira:"

Netflix stream beállítások az alábbi linken:
https://www.netflix.com/settings/playback/
Avatar
Séf bácsi
 
Hozzászólások: 10
Csatlakozott: 2010.04.16. 08:46
Tartózkodási hely: South Park

Re: 1440 hiba

HozzászólásSzerző: tgabee2 » 2021.05.07. 20:44

Kyle írta:Miért van állandó HDR-re állítva a kimenet? Nem gondolom, hogy segít egy nem HDR anyagon...

Ezt csak azért kapcsoltam be, hátha itt sem jó az auto mód. Meg mintha jobbak lennének a sötét képek vele, de lehet, hogy ez hülyeség. Tegyem autora?
Kyle írta:Mi a gondod a magyar menüvel, hogy az angolt használod?
Nem írtad, melyik firmware van telepítve, pedig csak az április bétával működhet jól a Netflix.

Mindig angolt használok ahol csak lehet, nagyon zavarnak az erőltetett magyarítások. De ez egyéni fejlövésem :)
Firmwaret írtam, de itt van:
https://www.dropbox.com/s/2xricv1zm2ls9 ... 0.jpg?dl=0
Kyle írta:Mi a Netflix app verziószáma Nálad? A Netflix profilodban „Magas” minőség van beállítva? Mert ha igen, akkor bizonyosan nem az 1 Mbites streamnek kellene elindulnia, az biztosan nem 4K, de nem is fullHD, ahogy írod is. Más hálózaton (ismerősnél) ki tudod próbálni?

Netflix verzió:
https://www.dropbox.com/s/f8dcql3dtzu5t ... 2.jpg?dl=0

A profilban nem tudom, hol kéne minőséget állítani, az előfizetésem Ultra HD tutira:
https://www.dropbox.com/s/a3hz4794i26eg ... e.jpg?dl=0

Más hálózaton nem tudom sajna kipróbálni, de már vagy 3 éve vagyok Netflix user, eleddig más eszközön, és sose volt hálózati gondom. A tv a Dune felett van, ugyanazon a wifin lóg, és akadásmentesen, tökéletes képet ad. Youtube tv-n ugyanez. (Dune-ön a Youtube sem 4k, de ez egy másik sztori, azzal még nem volt időm foglalkozni :))
A hálózati eléréssel se volt még időm bővebben foglalkozni, csak azért említettem, hátha összefügg a kettő. Egyelőre SMB-t és NFS-t is néztem (Windows 10 a túloldal sajna), de elég hektikus a dolog. Pl. üres az NFS eszközök listája, nyomok egy restartot, és megjelenik a szerver. Lejátszom valamit, kilépek, újra üres minden. :(

Üdv, G.
tgabee2
 
Hozzászólások: 10
Csatlakozott: 2021.04.27. 12:37

Re: 1440 hiba

HozzászólásSzerző: Kyle » 2021.05.07. 17:41

tgabee2 írta:...Szóval még el is hinném, de sajna a kép tényleg messze nem 4k, még HD-nak se nevezném...

Miért van állandó HDR-re állítva a kimenet? Nem gondolom, hogy segít egy nem HDR anyagon... Mi a gondod a magyar menüvel, hogy az angolt használod? Nem írtad, melyik firmware van telepítve, pedig csak az április bétával működhet jól a Netflix. Mi a Netflix app verziószáma Nálad? A Netflix profilodban „Magas” minőség van beállítva? Mert ha igen, akkor bizonyosan nem az 1 Mbites streamnek kellene elindulnia, az biztosan nem 4K, de nem is fullHD, ahogy írod is. Más hálózaton (ismerősnél) ki tudod próbálni?
A hálózati probléma alapján nem gondolom, hogy a lejátszó oldalán van a gond, főleg nem hardveres, hogy szervizbe kellene vinni. Az app telepítés nekem minden androidos eszközömön megáll néha, vagy gyakran el sem indul. amíg nem törlöm a Play Store adat cache-t. Milyen megosztások nem látszanak néha (NFS, SMB)? El vannak mentve, vagy minden alkalommal ki akarod őket újra és újra tallózni (remélem nem)? Hol vannak ezek a megosztások (NAS, számítógép, fix IP-címmel)? Ha felmountoltál egy megosztást, mennyi az olvasási teszt eredménye egy nagy filmfájllal onnan?
Dune-HD.hu adminisztrátor – Szemetek, kicsinálták Kenny-t!
Avatar
Kyle
Adminisztrátor
 
Hozzászólások: 3352
Csatlakozott: 2010.04.15. 23:13
Tartózkodási hely: South Park

Re: 1440 hiba

HozzászólásSzerző: tgabee2 » 2021.05.07. 12:40

Sziasztok,

Én is ugyanezzel a problémával küzdök a vásárlás óta, amiről most volt szó. Követtem a tanácsokat, de semmi eredmény sajna, info szerint 480 (!) a kép:
https://www.dropbox.com/s/imoj7dvuni9t5 ... 5.jpg?dl=0

Olvastam itt lent, hogy az info nem tuti, az erősítőm ezt írja info-ként:
https://www.dropbox.com/s/oghdzvox03jdw ... 8.jpg?dl=0

Szóval még el is hinném, de sajna a kép tényleg messze nem 4k, még HD-nak se nevezném :(
Firmware a legfrisebb beta, a netnek jónak kell lennie (tv Netflixre átváltva tűéles a kép, nem akad, stb, és ugyanaz a hálózat természetesen).

Beállítások (próbáltam követni amit tanácsoltatok):
https://www.dropbox.com/s/ezjlfuxr18ifp ... 3.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/zn1frp2dg7137 ... 1.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/u7wjz5lr8atjp ... 9.jpg?dl=0

Netflix appot már töröltem - restoreoltam, restart is volt utána, semmi eredmény. A hang sokkal jobb innen, viszont a kép élvezhetetlen :(
Mit rontok még el?

Egyébként mióta megvan a Max Visiin, azóta elég furán kezeli a hálózatot. Hol látszódnak a megosztások, hol nem, az app telepítés is megáll néha és csak várakozik... Szerviz? :(

Kösz a segítséget előre is!
tgabee2
 
Hozzászólások: 10
Csatlakozott: 2021.04.27. 12:37

ElőzőKövetkező

Vissza: Netflix

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég

cron