Pro 4K - 180606_1345 - béta

Re: Pro 4K - 180606_1345 - béta

HozzászólásSzerző: maxhim » 2018.07.20. 20:19

Elhiszem, hogy mérges vagy, erről írok én is. De mindentől eltekintve nem hiszem, hogy annyira trehányak lennének a Dune-nél, csak ez most pont így jött ki. Ha ma mondjuk kedd lenne, lehet, hogy már használhatnád is. Nekem voltak olyan márkájú műszaki cikkeim, amiket soha de soha nem veszek többet, pontosan a support hozzáállása miatt (Alcatel telefon, Eagreat médialejátszó),
Ráadásul ha máshol nem, itt biztosan mindenben segítenek! A Popcorn fórumon is így volt : amiben csak tudtak, ameddig csak elért a kezük mindig segítettek. Az, hogy a Popi igen hamar lesz@rta az A300-unkat nem az Ő hibájuk volt. Sajnos az ilyen támogatói oldalak adminjain csapódik le minden, pedig ők tehetnek a legkevésbé egy csomó dologról....
Zidoo Z9X
Dune HD Pro 4K
X96Max Plus2 with CE
Amazon Fire TV Stick 4K MAX
Avatar
maxhim
 
Hozzászólások: 236
Csatlakozott: 2012.05.30. 19:24

Re: Pro 4K - 180606_1345 - béta

HozzászólásSzerző: Krisz1980 » 2018.07.20. 19:54

maxhim írta:Csak amíg eljön a pár perc első másodperce, addig napok telhetnek el.


PONTOSAN! Már rég írnám a blogbejegyzést róla fotókkal, erre itt szenvedek vele.
Ha itt van a kezemben az eszköz, tudom mi a baj, akkor nem gond.
Erről a Sully jut eszembe, mikor a szimulációnál úgy fordulnak a reptérek felé, mintha "leugranának a közértbe tejért". Eleve ki-be kapcsolgattam, mire rá kellett ébredjek, ez bizony nem fog működni. Ekkor laptop bekapcs, fórumra rákeres, kártya előkeres, regisztrálok, majd keresek a topikokban ezzel kapcsolatosat. Megpróbáltam firmware-t is rátenni, restelni, stb. Csak ezután írok. Supportnak is, ide is. Másnapig várok a válaszra, és így sem oldódik meg, mert egyelőre demó verziós.
Visszaviszem holnap délelőtt, de össze kellett gondosan csomagolnom, és az Alle-hoz viszem Dunakesziről. Idő és benzin.
"Kyle"-ék tényleg készségesen segítettek, de a Dune support csapata egy trehány banda. Mi tart eddig válaszolni és elküldeni a file-t? Ez nem fogható semmilyen időeltolódásra. Miért kell nekem ennyit várnom? Már este elküldtem a szériaszámot, kérték azt a béna debug file-t is. Erre annyit kapok így ebben a formában:
"Hello, hétfőn foglalkozunk vele"
Nem írom ide a véleményem mi csinálnék a palival, de ha ez itthon lenne bemennék hozzá...
Krisz1980
 
Hozzászólások: 13
Csatlakozott: 2018.07.19. 23:04

Re: Pro 4K - 180606_1345 - béta

HozzászólásSzerző: maxhim » 2018.07.20. 19:00

Kyle írta:
maxhim írta:...Kicsit olyan, mintha természetesnek vennéd hogy gyári hiba mindig van és akkor így járt a vásárló...

Dehogy, inkább olyan, mintha nem érteném, hogy mi az információtartalma az olyan kijelentéseknek, mint hogy „nem nézném jó szemmel” vagy hogy „elgurulna a gyógyszerem”.


Pontosan tudod, hogy ezek mit jelentenek, hisz annyira beépültek már a magyar nyelvbe :) Hogy mi van mögöttük, azt a fórumtárs is bemutatta az ezzel kapcsolatos hozzászólásában. Nem reagálta le jól, de lehet, hogy én sem tettem volna másképp. Én biztos, hogy visszavittem volna, ha itt van a bolt a városban, de mivel NET-en rendeltem az első felháborodásom után valószínűleg logikusabbnak tartanám a várakozást, ha az 3-4 napba belefér. Mert csere sem lenne előbb, főleg így hétvégével közbeiktatva.
Ettől függetlenül tartom magam ahhoz, hogy dühítő ha egy 70000Ft-os múszaki cikkel én szívok a gyártó f@szsága miatt. Nem tudom, hogy Te hogy reagálnál egy ilyen szituációra ha mezei vásárló lennél....

És csak hogy a topiknál is maradjak : lehet pontosabb dátumot tudni a következő Firm-ről? Nagy bajom nincs vele, de a felirat beragadás miatt nem tudok eredeti nyelvű filmet nézni. Vagyis tudok, de felirat nélkül :)
Zidoo Z9X
Dune HD Pro 4K
X96Max Plus2 with CE
Amazon Fire TV Stick 4K MAX
Avatar
maxhim
 
Hozzászólások: 236
Csatlakozott: 2012.05.30. 19:24

Re: Pro 4K - 180606_1345 - béta

HozzászólásSzerző: Kyle » 2018.07.20. 16:46

maxhim írta:...Kicsit olyan, mintha természetesnek vennéd hogy gyári hiba mindig van és akkor így járt a vásárló...

Dehogy, inkább olyan, mintha nem érteném, hogy mi az információtartalma az olyan kijelentéseknek, mint hogy „nem nézném jó szemmel” vagy hogy „elgurulna a gyógyszerem”. Nem tudok mit kezdeni ezekkel. Megnyugtatlak, nem „nézzük mi sem jó szemmel”, de kb. annyit tehetünk (a rossz szemmel nézésen túl), hogy emailben nyaggatjuk őket, hogy minél előbb segítsenek. Aki meg így járt, és nincs türelme várni, annak azt tanácsoljuk, hogy cseréltesse a készüléket. Nincs védendő mundér, nem mi vagyunk a gyártó. De fel tudjuk dolgozni (és nem tartjuk világra szóló botránynak, és nem hagyjuk ezért abba a márka forgalmazását), hogy kikerül egy első széria a piacra, amelyben van néhány (eddig 3) olyan példány, amelynél valami nem jól sikerült a szoftvertelepítésnél. Nem jó kezdés, ha valaki így ismerkedik meg a Dune-nel, de ez van, megtörtént, és pár nap múlva már túl lesz rajta mindenki.
Dune-HD.hu adminisztrátor – Szemetek, kicsinálták Kenny-t!
Avatar
Kyle
Adminisztrátor
 
Hozzászólások: 3352
Csatlakozott: 2010.04.15. 23:13
Tartózkodási hely: South Park

Re: Pro 4K - 180606_1345 - béta

HozzászólásSzerző: maxhim » 2018.07.20. 16:19

Kyle írta:
maxhim írta:...de én ezt biztos nem néztem volna jó szemmel....

Hanem, mit csináltál volna? Bizonyosan lesz olyan készülék is, ami gyári hibás, mint minden más márkánál. Ez a szoftveres bénázás még a szerencsésebb eset, itt nem kell cserélni a készüléket szerencsére, pár perc alatt megoldható.


Persze! Csak amíg eljön a pár perc első másodperce, addig napok telhetnek el. Pont itt a kolléga esete, amikor közbejött egy teljes hétvége is. Kicsit olyan, mintha természetesnek vennéd hogy gyári hiba mindig van és akkor így járt a vásárló, de ez nem ilyen egyszerű kérdés. De azt is tudom, hogy a mundér becsületét ebben a pozícióban védeni kell! Kereskedő a szakmám és fórumom is van :) Egyébként nem rosszindulatúságból írtam amit írtam, csupán azért mert én is elég heves vérmérsékletű vagyok, és hasonló helyzetben lehet, hogy elgurulna a gyógyszerem :)
Szerencsére az enyém hibátlan (már amennyire a javítgatások előtt az lehet). Egy jól használható készüléket vettem ki a dobozból, már most nagyon szeretem...
Zidoo Z9X
Dune HD Pro 4K
X96Max Plus2 with CE
Amazon Fire TV Stick 4K MAX
Avatar
maxhim
 
Hozzászólások: 236
Csatlakozott: 2012.05.30. 19:24

Re: Pro 4K - 180606_1345 - béta

HozzászólásSzerző: Krisz1980 » 2018.07.20. 15:46

Megjött a válasz.
Hétfőn hajlandóak foglalkozni vele.
Jobb, ha nem kommentálom...
Krisz1980
 
Hozzászólások: 13
Csatlakozott: 2018.07.19. 23:04

Re: Pro 4K - 180606_1345 - béta

HozzászólásSzerző: Krisz1980 » 2018.07.20. 13:06

Köszönöm!
Most már mindegy, várok. Este már be akartam lőni, hétvégén pedig ezzel filmezni családdal.
Ha vissza kell vinnem - lehet már csak kedden van időm - viszek tápot és HDMI-t, hogy ne kelljen az új kütyü dobozát szétszedniük.
A kulcsot természetesen elküldöm nekik.
Krisz1980
 
Hozzászólások: 13
Csatlakozott: 2018.07.19. 23:04

Re: Pro 4K - 180606_1345 - béta

HozzászólásSzerző: Kyle » 2018.07.20. 13:00

Krisz1980 írta:... Visszavihetem a gépet, csak ha az is rossz, tehetek újabb kört...

Ha visszaviszed, kipróbálhatod az újat a helyszínen gondolom, mielőtt elhoznád, nem zsákbamacska, illetve a problémás esetek száma alapján kicsi a valószínűsége, hogy kettővel is találkozol. Viszont ha visszaviszed, majd megkapod a kulcsot, akkor akkor azt azért küld már majd el a kereskedőnek, hogy aktiválhassa!
Dune-HD.hu adminisztrátor – Szemetek, kicsinálták Kenny-t!
Avatar
Kyle
Adminisztrátor
 
Hozzászólások: 3352
Csatlakozott: 2010.04.15. 23:13
Tartózkodási hely: South Park

Re: Pro 4K - 180606_1345 - béta

HozzászólásSzerző: Kyle » 2018.07.20. 12:57

Krisz1980 írta:Most ugyanúgy nem jön válasz, pedig háromnegyed órája elküldtem az a debug file-t nekik...

A debug fájl nem kell elküldeni tudtommal. Csak amit ITT leírtunk. Megpróbálom megsürgetni őket, illetve nincs sajnos infóm, hogy másik itt a fórumon milyen hamar kapták meg a kulcsfájlt, ha egyáltalán már megkapták.
Dune-HD.hu adminisztrátor – Szemetek, kicsinálták Kenny-t!
Avatar
Kyle
Adminisztrátor
 
Hozzászólások: 3352
Csatlakozott: 2010.04.15. 23:13
Tartózkodási hely: South Park

Re: Pro 4K - 180606_1345 - béta

HozzászólásSzerző: Krisz1980 » 2018.07.20. 12:47

Kyle írta:26 éve foglalkozom házimozival és írok szakcikkeket, ha már úgy érzed, van ennek (ki mióta mit csinál) jelentősége itt.


Nagyon is van, és őszintén szólva örülök, ha hozzáértővel beszélek. Nagyon is bíztam a Dune-ban, mert bár hangra nem, de képre jókat hallottam, de ez a macera nagyon felbosszant egyelőre. Pontot akarnék már tenni a végére. Visszavihetem a gépet, csak ha az is rossz, tehetek újabb kört.. várok :(
HDMI vs coax --> Tudom, hogy sokan nem hisznek abban sem, hogy egy drágább HDMI kábel jobb képet adhat, pedig ad. Azt, hogy egy coax jobb hangot adhat (a coax-on átvihető max sávszél erejéig), azt először egy hifistől olvastam, aztán mikor magam is kipróbáltam zenénél (számtalanszor odavissza kapcsolva), én is így éreztem. (Mármint amikor egy AVR DAC-ját használtam.) Azóta mindig ezt használom, természetesen HD hangok esetében pedig a HDMI-t. Az optikait már nem szeretem, de arról már a házimozis magazinok is írtak a 2000-es években, hogy a coax-ot ajánlják DVD lejátszókon az optikai helyett, még akkor is, ha szigorúan véve csak digitális adat. Nem szeretnék amúgy OFF lenni.
Krisz1980
 
Hozzászólások: 13
Csatlakozott: 2018.07.19. 23:04

ElőzőKövetkező

Vissza: Firmware-frissítések

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég

cron