Nem kapcsol be

A Pro 4K Android operációs rendszeréből, processzorából és egyedi csatlakozóiból következő kérdések és problémák topikja.

Re: Nem kapcsol be

HozzászólásSzerző: csanad76 » 2019.03.18. 12:41

Fix 1080 -ra állítottam. Meg is élt több ki-bekapcsolást gond nélkül.
Most még rádugtam egy FHD monitorra, de ugyanúgy nem csinál semmit, csak kék LED, nem kapcsol ki több perc után sem.
Az időkijelző sem jelez semmit.
Szervizzel (NEON Multimedia Kft.) felvettem a kapcsolatot, valószínűleg ma elviszem.
Sajnálom, hogy elszállt. És azt is, hogy nem 3 napon belül..
Köszönöm a segítséget, Kyle!
csanad76
 
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2019.03.11. 13:06

Re: Nem kapcsol be

HozzászólásSzerző: Kyle » 2019.03.18. 09:44

csanad76 írta:...Ilyenkor mit lehet tenni?

Be volt állítva fixen egy videókimenet, vagy automatikusan hagytad valamiért? Kikapcsolni ki lehet a távvezérlővel, kb. 1 perccel a bekapcsolás után? Ugye a Dune-t kapcsolod be utoljára, először a tévét, utána – ha van – a HDMI-s erősítőt, utána a Dune-t? Másik tévén sincs kép?
Ha hardveres probléma lenne, akkor természetesen a garancialevélen keresd a szerviz címét, de persze, az eladóhoz is visszajuttathatod, csak úgy tovább fog tartani. A fentiek alapján még nem biztos, hogy nem egyszerű HDMI-kézfogási gondról van szó.
Dunehd.hu adminisztrátor – Szemetek, kicsinálták Kenny-t!
Avatar
Kyle
Adminisztrátor
 
Hozzászólások: 2101
Csatlakozott: 2010.04.15. 22:13
Tartózkodási hely: South Park

Nem kapcsol be

HozzászólásSzerző: csanad76 » 2019.03.17. 10:06

Üdv,

Pár napja használom a Pro 4K -t, egy Mede8ert váltott.
Firmware frissítve lett a 2042-re. Néztünk rajta már pár filmet, de tegnap este egy film közepén bevillant egy zöld képernyő és azóta csak a kék LED világít az elején, nem ad képet, nincs bootolási folyamat.
Próbáltam már hosszú áramtalanítást, Előző firmware pendrive-val bekapcsolni, resetet nyomni hosszan-röviden, de csak a kék LED világít attól a pillanattól, ahogy áramot kap, semmilyen más reakciót nem mutat a távirányító nyomkodására sem.
Ilyenkor mit lehet tenni?
Illetve hol kell kezdeni a garanciális ügyintézést? Ahol a webes vásárlás történt?

Előre is köszönöm a választ,
Csanád
csanad76
 
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2019.03.11. 13:06


Vissza: Pro 4K specifikus kérdések

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég

cron