Kyle írta:Sipi1234 írta:Hetek óta nem használtam mert több dolog működésképtrelen rajta...
Hát, nem csodálkozom, ha sérült a rendszer rajta. Erről nem az eszköz tehet, az bizonyos, és nem is garanciális probléma. Bár ugye nincs szerinted terméktámogatás, de azért telepítsd a firmware-t újra, a recovery menün keresztül, ahogy leírtuk [url]ITT[/url]! Egy telepítést annyi helyen kell jóváhagyni, mint minden más Android TV rendszerben (sehol). Amire Te gondolsz, az a Dune HD Media Center alkalmazás, ami miatt ez a lejátszó sokkal több lesz, mint bármely Android TV-s társa. Ennek az alkalmazásnak természetesen kell adni bizonyos jogosultságokat, hogy mindazt tudja, amit tudhat. Ez nem a Dune-ön múlik, hanem ilyen (biztonságod érdekében) a Google Android rendszere. Megjegyzem, ahogy egy androidos telefonról, úgy egy androidos asztali készülékről is lehet biztonsági mentést csinálni. De ha nincs hasonló sérülés, mint amiről írsz (amit más még talán sosem tapasztalt), életedben egyszer kell telepíteni a Dune HD Media Center-t, és jóváhagyni a jogokat hozzá. Ezután mind az Android, mint az alkalmazás online frissül, nem vész el semmi közben. Ha úgy lenne, ahogy írod, akkor tele lenne másnak is hasonló panaszával ez a fórum. A nem android TV-s Dune lejátszókon nem kell külön telepíteni a Dune programát, az a rendszer része, ott ennyivel egyszerűbb az élet.
Kikapcsoltam, és bekapcsoltam. "Hát, nem csodálkozom, ha sérült a rendszer rajta." Miért? Mit kellett volna csinálnom, hogy ne sérüljön? A készülék egy ki-be kapcsolástól nem működik. Ez nem garanciális probléma? Hát mi? Szuper, akkor 1 hónapos gép kuka? Ebből használtam talán két hetet, akkor is hét végén. Nálam még ilyet egy androidos készülék sem csinált. Életemben nem láttam ilyen hibaüzenetet. Valószínűleg ennyire stabil a rendszer rajta, hiszen szoftveresen nem lehet elrontani egy androidos készüléket. Az Androidos tévémen akármelyik gombot megnyomom nem omlik össze a rendszer. Bekapcsoltam, és 10 perc alatt feltelepítettem a 4 streaming alkalmazást, csatlakoztattam a NAS-t és és már ment a streaming és a hálózati lejátszás, és nem kellett 4 helyen jóváhagyni. Az biztos, hogy én nem fogom még egyszer eljátszani az informatikust. Nekem nincs több napom arra, hogy havonta újratelepítgessem. "Ha úgy lenne, ahogy írod, akkor tele lenne másnak is hasonló panaszával ez a fórum". Nem ezzel a hibával, de a fórum pont azzal van tele (a többi Dune készülékkel kapcsolatban), hogy ez nem megy, az nem megy, különböző hibákra vannak a mókolós megoldások. Ez a típus vadi új, nyilván még sok felhasználója sincs. Kevés a tapasztalat vele. Mi lett a vége? Természetesen a felhasználóra van hárítva. Nyilván én vagyok a hülye. A mozizást a 80-as években kezdtem, akkor vett apám egy 8 mm-es vetítőt. Dedikált moziszobám van, teljesen egyértelmű, hogy én vagyok a hülye hozzá. Mindent sikerült telepítenem, kezelnem, csak ezt nem. Oké, akkor az én hibám. Ez ám az ügyfélözpontúság. Köszi Dune.