Re: Szaggat a film

Elküldve:
2021.01.06. 12:50
Szerző: Kyle
Zorró írta:...és mint már említettem, ugyanezt produkálta az üzletben, azaz egy másik technikai rendszerben történt próbán is.
Tudnál adni egy fájlt, amin bármikor reprodukálható a probléma?
Re: Szaggat a film

Elküldve:
2020.12.11. 12:14
Szerző: Zorró
Kyle írta:Ez az akadozás eddig (2 év alatt) még nem jött elő korábban?
Korábban nem jött elő. Ugyanebbe a műszaki technikai környezetbe (HDMI kábelek,TV,erősítő, hálózat, usb-tárhely ugyanaz) behelyettesítem a Solo 4K-t és/vagy a Real Box 4K-t, kifogástalan a lejátszás.
...és mint már említettem, ugyanezt produkálta az üzletben, azaz egy másik technikai rendszerben történt próbán is.
Re: Szaggat a film

Elküldve:
2020.12.11. 11:37
Szerző: Kyle
Zorró írta:...Kisebb felbontású tartalmaknál (720p,1080p) még a kép is elsötétül, fekete lesz...
Ez az akadozás eddig (2 év alatt) még nem jött elő korábban? A kép elsötétül kérdés, az nem függhet össze az akadással, mert ez azt jelenti, hogy a HDMI-jelet veszíti el a tévé, erősítő. Ennek más oka kell, hogy legyen.
Re: Szaggat a film

Elküldve:
2020.12.10. 17:19
Szerző: Zorró
Pontosítok, viszonteladó és akkor valószínűleg a forgalmazónak, ezek szerint nektek jelezték a problémát (HD Max 4K). USB-ről is akadozik. A Solo 4K ugyanazon hálózaton és USB-ről is ugyanazon eszközökkel: erősítő, TV, hibátlanul lejátssza a tartalmakat, sőt azóta vásároltam egy Dune HD Real Box 4K-t, ő is megoldja tökéletesen a lejátszást. Az akadozás azt jelenti, hogy nem folyamatos, megáll rövidebb hosszabb időre a kép és a hang lejátszása, majd elindul, és így tovább, élvezhetetlen. Kisebb felbontású tartalmaknál (720p,1080p) még a kép is elsötétül, fekete lesz, 2- 4 másodperc múlva folytatja. A viszonteladónál a válasz az volt, valószínűleg szoftverprobléma, azt javasolták, írjak ide a fórumra segítségért.
Kérdésem: ha 2018-2020-as frissítések nem oldották meg a problémát, attól még lehet szoftveres probléma? És ha igen, mi lehet a megoldás? Amennyiben nem szoftveres hiba, mi legyen a következő lépés? Nagyon szeretném, ha még használható lenne az eszköz.
Előre is köszönöm a javaslatokat a megoldáshoz.
Re: Szaggat a film

Elküldve:
2020.12.10. 16:13
Szerző: Kyle
Zorró írta:...Kipróbáltuk a forgalmazónál...
Mi vagyunk a forgalmazó... Ha az akadozó film USB-ről nem akadozik, akkor hálózati probléma. De mit jelent az akadozás? De ha kollégáim már látták, akkor várd meg a válaszukat!
Re: Szaggat a film

Elküldve:
2020.12.10. 13:16
Szerző: Zorró
Sziasztok!
Az eszköz: Dune HD pro 4K, 2018. 07 havi vásárlás, a tünet akadozó kép és hang. Hálózatról megy a lejátszás. Először 4k-s tartalmaknál vettem észre a hibát. Azért csak most, mert nem rég van hozzá megfelelő TV. 1080p,720p-s tartalmaknál is kezdi produkálni, korábban ilyen hiba nem volt. A beállításokat lejátszón (itt fórumon talált tanácsokkal is, fix képfrekvencia...) erősítőn, tv-n végig próbáltam, kábeleket ellenőriztem, nem segített. Próbaképp kivettem a rendszerből a Pro 4K-t, és betettem a helyére egy Dune HD Solo 4K-t, hibátlanul játszik minden tartalmat. Kipróbáltuk a forgalmazónál a HD Pro 4K-t, az ő rendszerükön is akadozott a lejátszás. Szoftver hibára gondolnak, jeleztek hasonló problémát a gyártónak. Tegnap kipróbáltam az összes szoftver frissítést 2018-tól 2020-ig (a betákat is), nem segített.
Előre is köszönök minden tanácsot, ötletet a megoldáshoz.
Re: Szaggat a film

Elküldve:
2019.10.06. 09:35
Szerző: Kyle
MasterDj írta:...A kritikus film ott pl csak 40-et mért ha mond ez valamit...
Szerintem nem Mbit/s, hanem Mbyte/s értéket ír ki, ha ez 88 (vagy akár csak 40), akkor ez neked is mond valamit. Tekintve, hogy 128 MBit/s (azaz 16 Mbyte/s) a 4K Blu-ray szabvány szerinti maximális adatsebesség, a 40-nel is többször gyorsabb, mint szükséges, tehát nem az adatok elérése lassú (hacsak nem esik le ez az érték lejátszás közben azért, mert mondjuk más alkalmazás is fut a háttérben, vagy mert a fájl egyes részei esetleg hibás szektorokon vannak). Szóval, ha az adott fájlt végigellenőrizted így, és nem esett le jelentősen 40 alá a márt érték, akkor nem a háttértárral van gond.
Re: Szaggat a film

Elküldve:
2019.10.03. 18:16
Szerző: MasterDj
Meg is van fájl olvasási tesztet futattok az adot filmre erre gondoltál ? Itt az írja átlagsebesség: 88mb/s a merevlemez biztosan rendben van tuti némelyik kodekkel lehet a gond. A kritikus film ott pl csak 40-et mért ha mond ez valamit...
Re: Szaggat a film

Elküldve:
2019.10.03. 18:11
Szerző: MasterDj
Kyle írta:MasterDj írta:Valaki írta még korábban hálózatról kellene filmezni...
Nem ezt írtam egészen. Nem akadozhat USB-ről sem és hálózatról sem egy normális kódolású film, ha nincs gond a lemezzel, fájlrendszerrel, vagy hálózattal. Nem csak NAS-ról, de számítógépről is lehet lejátszani hálózaton keresztül, a
régi modellek részletes magyar kézikönyvében megtalálod, hogyan. De nem ez a megoldás semmire, illetve max. arra, ha egy USB-s HDD-t olvas valamiért lassan. De az olvasási teszt (POP UP MENU gombra) ezt megmutatja, ha így van.
Szuper

és ezt film lejátszása közben nézzem meg ? Az info-t szoktam használni kodek téren meg többi adat szempontjából. De megnézem ezt is amit irtál köszönöm....
Re: Szaggat a film

Elküldve:
2019.10.03. 15:16
Szerző: Kyle
MasterDj írta:Valaki írta még korábban hálózatról kellene filmezni...
Nem ezt írtam egészen. Nem akadozhat USB-ről sem és hálózatról sem egy normális kódolású film, ha nincs gond a lemezzel, fájlrendszerrel, vagy hálózattal. Nem csak NAS-ról, de számítógépről is lehet lejátszani hálózaton keresztül, a
régi modellek részletes magyar kézikönyvében megtalálod, hogyan. De nem ez a megoldás semmire, illetve max. arra, ha egy USB-s HDD-t olvas valamiért lassan. De az olvasási teszt (POP UP MENU gombra) ezt megmutatja, ha így van.