Lejátszási promlémák

A Pro 4K Android operációs rendszeréből, processzorából és egyedi csatlakozóiból következő kérdések és problémák topikja.

Re: Lejátszási promlémák

HozzászólásSzerző: bisti » 2019.04.29. 19:30

Kyle írta:
bisti írta:...belehal az UHD filmek lejátszásába...

Ha ez egy általános hiba lenne, más is írna róla. Le tudod írni, hogyan lehet szerinted reprodukálni? Illetve pontosan mi a hiba? Mi az, hogy „belehal”?

Gondoltam hogy bemásolom ide az összes TazLeacher első hozzászólásához tartozó szálat, de nem teszem, nem akarok itt egy több oldalra való szöveget ismételni, úgyhogy megpróbálom röviden összefoglalni.
Mint azt TazLeacher leírta itt: viewtopic.php?f=56&t=639&start=60#p5384
Gondol egyet a gép és UHD filmek nem játszhatóak le. Fekete a kép és 3 féle dolog történik.
1. Vagy stop gombra reagál és kilép,
2. vagy 'A(z) Dune HD Shell alkalmazás nem válaszol' és 'Alkalmazás bezárása' felirat jön be és
2.a. reagál az 'Alkalmazás bezárása' opcióra
2.b. Nem reagál az 'Alkalmazás bezárása' opcióra és marad a reset
3. teljesen meghal és csak újraindítás segít
Persze az uhd filmet ez után sem játsza le, csak akkor ha van egy firmware upgrade/downgrade futtatva. Megjegyzem hogy a (sokak által ajánlott) gyári állapot visszaállítása szükségtelen, amúgy is megjavul, illetve a gyári állapot visszaállítás esetén is idővel előjön a hiba. Én azt figyeltem meg hogy a jukebox beállítása után jött elő a hiba. De ma kétszer is szkenneltettem vele filmeket és MOST nincs gond. Viszont a múlt héten konkrétan az után jött elő a probléma és kellett egy firmware downgrade hogy megjavuljon. Sajnos teljesen biztosan nem tudom eseményhez kötni. Ez a fő probléma mert egy firmware frissítés nem 1 perc. de nem is kettő...
Egy Asustor NAS-ról szedi az anyagot. Nem hinném hogy ott gond lenne hiszen a beállítások nem változnak meg maguktól és ha úgy is lenne :lol: akkor nem a firmware frissítés oldaná meg a dolgot. Az nem javítja ki a hibás hálózati beállítást. Valamint van a NAS-on apache server, phpmyadmin és még több minden szolgáltatás, ami fut/kiszolgál hálózaton keresztül és soha semmivel nincs gond, csak a Dune HD Shell-el. De ha úgy is lenne akkor is azt gondolom hogy ettől nem kellene összeomlania a rendszernek, és itt nem a google Androidjára gondolok mert nem az omlik össze hanem minden estben a Dune HD Shell alkalmazás.
A másik, ami új dolog (kb egy hetes) és szintén a Dune HD Shell-t érinti és ez a jukeboxhoz köthető 100%-ig az az, hogy lejátszás közben entert nyomok és nem a film lejátszási menüje jön be egy rétegen a film felett a kis képpel bal oldalt, alatta az opciók (lejátszás, szereplők, ...) hanem leáll a lejátszás és a 'Dune HD Shell - az alkalmazás leállt' felirat fogad 'Az alkalmazás ismételt megnyitása' opcióval, amire rányomva kilép a top menübe. Ha nem jukboxból indítom el ugyan azt a filmet (FÁJLT) hanem kiböngészem a hálózaton akkor nincs ilyen hiba. Vissza megyek jukeboxba play, enter gomb, hiba. Vissza hálózati böngésző megint play, enter gomb, nincs hiba. Vissza jukebox... és így tovább. Vagy 10x kipróbáltam 3 filmel is és MINDEN alkalommal jukeboxban hibával leáll és ha hálózaton kiböngészem és úgy indítom a filmet akkor jó.
Ez annyira nem bosszantó mert nem nyomkodom az enter gombot (ha csak nem véletlen mert a professzionális -- ami gondolom szándékosan egy 1500 ft gagyi RC hangját utánozza mikor megnyomok egy gombot -- RC termékből gondolom véletlen kifelejtették a háttér világítást ami korábban volt, és inkább beletették azt a fényerőt a készülék előlapjába hogy had ba...a már az ember szemét filmnézés közben és had világítson éjjel is, meg még hátul is a narancs led -- remélem ez is jelezve lesz a gyártónak :D --). De az első probléma gyakorlatilag lehetetlenné teszi a használatát.
Végül kérdezném amit korában, valamikor januárban is tettem hogy mi a helyzet az LG RC általi betanítással mert csak a ki és bekapcsolást sikerül betanítani...
bisti
 
Hozzászólások: 5
Csatlakozott: 2019.01.15. 18:27

Re: Lejátszási promlémák

HozzászólásSzerző: maxhim » 2019.04.29. 18:55

maxhim írta:Még annyit, hogy amíg megy, addig az 5.1 hiánya mellett még akad is de nagyon! MInden egyes film, itt is mindegy, hogy mit indítok el! TV Netflix-én minden hibátlan.


Nos, úgy néz ki nem kell ide debug fájl. Egy külföldi fórum tele van azzal, hogy nem jó a Netflix a DUNE-ön. Konkrétan a nálam megjelenő hibát is írták. A megoldás, hogy át kell kapcsolni 2.0-ra a hangot, akkor nem omlik össze a program. Kipróbáltam, valóban így van. 5.1-en crash, 2.0-án megy. Mondjuk ettől még akad, mint a sz@r, így annál aki kicsit is igényes a képminőségre (egy DUNE tulajdonos szerintem az) tutira kiveri a bizosítékot. De amíg megy 5.1-es beállítással, valójában addig sem az (az erősítő is 2.0-át ír). Most már csak akkor leszek kicsit kiakadva, ha azt írod majd, hogy nálad a Netflix tökéletes 5.1-ben szól tökéletes, akadásmentes képpel párosulva...
Zidoo Z9X
Dune HD Pro 4K
X96Max Plus2 with CE
Amazon Fire TV Stick 4K MAX
Avatar
maxhim
 
Hozzászólások: 236
Csatlakozott: 2012.05.30. 19:24

Re: Lejátszási promlémák

HozzászólásSzerző: maxhim » 2019.04.29. 15:19

Kyle írta:Küldj egy log fájlt a gyártónak (vagy nekem), amit közvetlenül akkor generálsz, miután a fenti hibaüzenet megjelent!


Újraidnítás után azonnal Netflix indítás, majd a Netflix behalása után azonnal debug készítése. Ez így akkor jó?

http://www.mediafire.com/file/86qwdf4exkved3l/dune_debug_dump_63073571.bin/file

Mivel lehet ezt megnyitni?

Még annyit, hogy amíg megy, addig az 5.1 hiánya mellett még akad is de nagyon! MInden egyes film, itt is mindegy, hogy mit indítok el! TV Netflix-én minden hibátlan.
Zidoo Z9X
Dune HD Pro 4K
X96Max Plus2 with CE
Amazon Fire TV Stick 4K MAX
Avatar
maxhim
 
Hozzászólások: 236
Csatlakozott: 2012.05.30. 19:24

Re: Lejátszási promlémák

HozzászólásSzerző: Kyle » 2019.04.28. 12:34

maxhim írta:...Újraindítás megvolt, app le fel megvolt. Amíg böngészek megy, amint filmet indítok (mindegy mit) fél/egy percen belül ez van. Ráadásul amíg megy, addig se 5.1, pedig az van beállítva.

Küldj egy log fájlt a gyártónak (vagy nekem), amit közvetlenül akkor generálsz, miután a fenti hibaüzenet megjelent!
Dune-HD.hu adminisztrátor – Szemetek, kicsinálták Kenny-t!
Avatar
Kyle
Adminisztrátor
 
Hozzászólások: 3352
Csatlakozott: 2010.04.15. 23:13
Tartózkodási hely: South Park

Re: Lejátszási promlémák

HozzászólásSzerző: maxhim » 2019.04.27. 15:59

maxhim írta:
maxhim írta:beléptünk a fiam NETFLIX előfizetésével. A helyzet ugyan ez : mindegy mit indított el, a DUNE NETFLIX-e akadt, a TV-é hibátlan volt.


Erre esetleg? És csak hogy biztosan egyértelmű legyen : nem a Play-ből letötltött, hanem a DUNE saját Netflix-éről írok. A Netflix 5.1-éről nem tudok nyilatkozni, mert sajno nincs itthon a fiam, de amint lehet elkérem tőle a belépési kódjait és megnézem.


Hát ennyi :

Kép

Újraindítás megvolt, app le fel megvolt. Amíg böngészek megy, amint filmet indítok (mindegy mit) fél/egy percen belül ez van. Ráadásul amíg megy, addig se 5.1, pedig az van beállítva.
Zidoo Z9X
Dune HD Pro 4K
X96Max Plus2 with CE
Amazon Fire TV Stick 4K MAX
Avatar
maxhim
 
Hozzászólások: 236
Csatlakozott: 2012.05.30. 19:24

Re: Lejátszási promlémák

HozzászólásSzerző: Kyle » 2019.04.27. 13:49

bisti írta:...belehal az UHD filmek lejátszásába...

Ha ez egy általános hiba lenne, más is írna róla. Le tudod írni, hogyan lehet szerinted reprodukálni? Illetve pontosan mi a hiba? Mi az, hogy „belehal”?
Nem tudok olyan hibát jelezni a gyártó felé, amit nem tudok előidézni, nem tudom megmondani, hogyan szembesülhetnek vele. Jó lenne kideríteni, hogy mi okozza nálad a gondot, nem hálózati vagy a háttértáraddal függ-e össze. Ha egy firmware-frissítés megoldja, akkor nem lehet hardveres. Szoftveresről meg nem tudok ilyesmiről, ezért írd le kérlek részletesen, hogyan lehet előhozni!
(A „csak béta” kifejezés a Dune esetében nem értelmezhető, itt a béta is általában hibátlan, és változások nélkül lesz belőlük hivatalos, szinte mindig. Tehát bátran használja bárki!)
Dune-HD.hu adminisztrátor – Szemetek, kicsinálták Kenny-t!
Avatar
Kyle
Adminisztrátor
 
Hozzászólások: 3352
Csatlakozott: 2010.04.15. 23:13
Tartózkodási hely: South Park

Re: Lejátszási promlémák

HozzászólásSzerző: maxhim » 2019.04.27. 12:05

maxhim írta:beléptünk a fiam NETFLIX előfizetésével. A helyzet ugyan ez : mindegy mit indított el, a DUNE NETFLIX-e akadt, a TV-é hibátlan volt.


Erre esetleg? És csak hogy biztosan egyértelmű legyen : nem a Play-ből letötltött, hanem a DUNE saját Netflix-éről írok. A Netflix 5.1-éről nem tudok nyilatkozni, mert sajno nincs itthon a fiam, de amint lehet elkérem tőle a belépési kódjait és megnézem.
Zidoo Z9X
Dune HD Pro 4K
X96Max Plus2 with CE
Amazon Fire TV Stick 4K MAX
Avatar
maxhim
 
Hozzászólások: 236
Csatlakozott: 2012.05.30. 19:24

Re: Lejátszási promlémák

HozzászólásSzerző: bisti » 2019.04.26. 20:13

Kyle írta:Örülök, hogy megoldódtak a kezdeti problémák!...


Hát sajna vissza kel hogy vonjam a kijelentésem. Mert megint egy nagy rakás sz.r
Úgy vettem észre hogy a gyári visszaállítás meg firmware frissítés után addig jó amíg hálózatról játszom le a videókat. De miután jukebox-ot beállítom, belehal az UHD filmek lejátszásába. Aztán ha csak egy firmware frissítést csinálok gyári visszaállítás nélkül, akkor megjavul és meg marad a jukebox-os adat is. De miután frissítem a jukebox tartalmát, megint szarakodik. Február óta be sem kapcsoltam a gépet egész múlt hétig. Volt is két frissítés, a 2. csak béta. Jó is volt a lejátszás de megint behalt. Jukebox is frissítette a média tartalmat és lehet megint az okozta. Most megpróbálom hogy nem nyúlok a jukebox-hoz és hálózaton kiböngészem a filmeket. Ha így jó marad akkor tuti az a ludas.
Hol lehet hivatalosan jelezni a gyártó felé a hibákat? Ha nem lesz jó visszaküldöm, ha kell a fogyasztóvédelem segítségével, mert botrány hogy ilyen van. Prémium minőség...
bisti
 
Hozzászólások: 5
Csatlakozott: 2019.01.15. 18:27

Re: Lejátszási promlémák

HozzászólásSzerző: maxhim » 2019.04.11. 08:44

maxhim írta:
Kyle írta:
maxhim írta:Megnéztem, nem vált a YT...
küldj linket, és megnézzük!


Erre biztosan emlékszem, mert két napja néztük :

https://www.youtube.com/watch?v=C4kh4_jEWoE

TV-n, monitoron jó, a DUNE Youtube appján nagyon akadt végig.


Nem tudom, hogy megnézted-e már (én igen, nálam TV-n hibátlan továbbra is), de tegnap beléptünk a fiam NETFLIX előfizetésével. A helyzet ugyan ez : mindegy mit indított el, a DUNE NETFLIX-e akadt, a TV-é hibátlan volt. Akkor most mi van? Az összes filmet (avi kivételével) hibátlanul viszi a HDD-ről, de ha olyat játszok le, amit külső programon kell lejátszanom, akkor minden akad! Mint már írtam is, az összes AVI is, teljesen mindegy, hogy min indítom el. Ötlet?
Zidoo Z9X
Dune HD Pro 4K
X96Max Plus2 with CE
Amazon Fire TV Stick 4K MAX
Avatar
maxhim
 
Hozzászólások: 236
Csatlakozott: 2012.05.30. 19:24

Re: Lejátszási promlémák

HozzászólásSzerző: anda1 » 2019.04.10. 07:43

kalimera írta:@anda1
(Pl.: Ha jönnek a torrentek vagy a letöltések 750 Mbit sebességgel, akkor a Dune nagyon jó esetben 250-et kap a NAS-ról.)

Értemm amit írsz, de kifelejtettem, hogy amikor filmet nézek akkor a PC nincs bekapcsolva, így se letöltés se másolás nem megy, egy router ossza szét a netet, a Dune vezetékkel
csatlakozik a routerhez.
Lehet, hogy rosszul tudom de ha a Dune -vel filmet nézek a NAS- ról akkor az nem egy belső hálózatról megy? Csak azért gondolom, mert néhány hónapja műszaki hiba miatt
egy napig nem volt internet, a NAS-ról mégis tudtam filmet lejátszani.
Így azt hiszem minimális az esélye, hogy az adatforgalom problémát okozzon a lejátszás alatt.
anda1
 
Hozzászólások: 18
Csatlakozott: 2019.03.15. 13:02

ElőzőKövetkező

Vissza: Pro 4K (Plus) specifikus kérdések

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég

cron