Oldal: 1 / 2

Re: Netflix nem indítható

HozzászólásElküldve: 2018.12.01. 18:48
Szerző: Tolnai János
Sziasztok.
Kérdés mit jelent a Factory reset, mit eredményez ,hogy kell elvégezni?
Androira is és DUNE-re is vonatkozik?

Re: Netflix nem indítható

HozzászólásElküldve: 2018.12.01. 10:27
Szerző: mrmisi
Minden a helyén volt a szerint, ahogy írtad, Dune - s Netflix stb.
A factory reset oldotta meg végül. Köszönöm a segítséget. A hálózati beállítások, meghajtók újra konfigurálását feledtette az a pillanat amikor megjelent a Netflix bejelentkező oldala a képernyőn.

Re: Netflix nem indítható

HozzászólásElküldve: 2018.11.30. 17:07
Szerző: Kyle
mrmisi írta:...Csinálok egy factory reset-et, megnézem a verzió számokat és visszajelzek.

OK, a lényeg, hogy bizonyosan mondom, hogy nincs gond a Netflix-szel a Pro 4K-n. Kipróbáltuk, nálunk már megy rendesen. Az „előretelepített” alkalmazás a Dune távvezérlőjét is kezeli, tehát egy speciális, a Pro 4K-hoz igazított, azt használd, ne akarj másikat letölteni (a Play Store-ból nem is lehetne)!

Re: Netflix nem indítható

HozzászólásElküldve: 2018.11.30. 16:34
Szerző: mrmisi
Köszönöm, megnézem még ma este. Ami biztos, és korábban már ellenőriztem, hogy engedélyezve van többek között a beta firmware telepítése. Frissítések keresése a legújabb verzió van telepítve, (vagy valami hasonló) üzenettel fejeződik be.
Csinálok egy factory reset-et, megnézem a verzió számokat és visszajelzek.

Re: Netflix nem indítható

HozzászólásElküldve: 2018.11.30. 15:04
Szerző: Kyle
mrmisi írta:...kezdek egy kicsit morcos lenni, hogy nincs Netflix-em...

Ugye engedélyezve van a béta firmware-ek telepítése, így az októberi firmware van a lejátszón?

Re: Netflix nem indítható

HozzászólásElküldve: 2018.11.30. 14:51
Szerző: Kyle
mrmisi írta:...Mikorra várható megoldás?

Miután nekünk sem műkdött, beszéltem a Dune-nel. Azt mondják, az októberi firmware-rel a menübe kerülő Netflix ikonra kattintva az 5.0.3 (build 1949) Netflix app települ. Ez hibátlanul működik is ezen a firmware-en. Ha gond lenne, akkor egy factory resetet próbálj.
Mindjárt megnézzük mi is ezeket, de ma a fenti konfigban náluk működik, ez biztos.

Re: Netflix nem indítható

HozzászólásElküldve: 2018.11.29. 20:00
Szerző: Kyle
Kiderült, egyik kollégánknak van Netflix HD előfizetés, holnapra megnézi, mi a helyzet a Pro 4K-n.

Re: Netflix nem indítható

HozzászólásElküldve: 2018.11.29. 13:45
Szerző: Kyle
mrmisi írta:Tudtok valamit Kenny-ről?...

Kenny ritkán válaszol a fólrumon (konkrétan még egyszer sem tette), általában én szoktam. A Netflix kapcsán annyit látok, hogy elindul az alkalmazás, de mivel nekem nincs accountom, nem tudok belépni. Előre telepített verzió nincs, amikor először indítanád, akkor tölti le, szerintem nem a Play Store-ból, hanem a Dune szerveréréől. Így ha a Play Store-os nem is, de az „előre telepített” azt gondolom kell, hogy működjön. Csinálnék a helyedben egy gyári állapot visszaállítását, utána indítanám/töltettném le azt, aminek az ikonja már ott van. Illetve várnék más felhasználót, aki megerősíti ezt a problémát, mivel előfizetés nélkül nem tudjuk tesztelni a lejátszást.

Re: Netflix nem indítható

HozzászólásElküldve: 2018.11.28. 18:53
Szerző: mrmisi
Tudtok valamit Kenny-ről? Úgy tűnik rendesen kicsinálták. Nem akar visszatérni már vagy egy hete.
Még komolyabbra fordítva a szót, kezdek egy kicsit morcos lenni, hogy nincs Netflix-em. Mikorra várható megoldás? Ezen a héten lejár a visszaküldési garancia.

Re: Netflix nem indítható

HozzászólásElküldve: 2018.11.22. 12:02
Szerző: Kyle
mrmisi írta:... hogy van e javítás vagy csomagoljam és küldjem vissza a kereskedőnek.

Megnézzük, mi van a Netflix-szel. De mivel ez bizonyosan nem hardver hiba, és a készüléknek megvan a megfelelő Androidos védelmi szintje a Netflix-hez, nem sok okod van visszaküldésen gondolkozni. Ha most gond lenne vele (mindárt meglátom), akkor is meg lesz oldva.