Oldal: 1 / 1

Re: Dune HD eszköz uptime lekérdezés

HozzászólásElküldve: 2022.10.18. 12:17
Szerző: Kyle
scsabek írta:..de a szétbontást védő “void if seal is broken” címke is meg van sérülve...

Az már baj, valóban. Nincs a Real Vision 4K-ból több verzió.

Re: Dune HD eszköz uptime lekérdezés

HozzászólásElküldve: 2022.10.17. 17:21
Szerző: scsabek
Köszönöm a gyors választ. Ez a része érthető, de a szétbontást védő “void if seal is broken” címke is meg van sérülve. Így nem is lenne garanciális.
Egy másik kérdésem is van: van a hd real vision 4k esetében több hardver revízió( minimális hardveres változtatás? Vagy a tavaly május környékén megjelent eszköz van csak?

Köszönöm szépen!

Cs

Re: Dune HD eszköz uptime lekérdezés

HozzászólásElküldve: 2022.10.17. 16:20
Szerző: Kyle
scsabek írta:...nem regisztráltam be, mert szerintem használt...

Nincs egy androidos médialejátszónál ilyen belső paraméter, hogy mennyit működött. Ha garanciát kaptál hozzá és semmi sérülése, akkor nincs is jelentősége, ha bármennyit is ment. De egy aktuális modell bizonyosan nem működött évekig, mert nem is létezik annyi ideje. Legtöbb viszonteladónk egyébként frissítve adja a lejátszót, el is várjuk tőlük, hogy bekapcsolják és megfrissítve adják át a vevőnek, tehát valamennyit mennie kellett (kivéve ha lusta ezt megtenni a kereskedő, hiába kérjük). Megnyugtatlak, nincs elhasználódó alkatrész egyik modellben sem, max. a legnagyobbaknál az aktív hűtés ventilátora porosodhat, ha sokat ment.

Dune HD eszköz uptime lekérdezés

HozzászólásElküldve: 2022.10.17. 15:40
Szerző: scsabek
Sziasztok!

(kvázi vásárlás előtti kérdés)
A mai nap kaptam kézhez egy Dune HD Real Vision 4K eszközt, de direkt nem kapcsoltam be, nem regisztráltam be, mert szerintem használt.
Esetleg le lehet kérdezni szoftveresen, hogy mennyi időt ment a kütyü, hogy megbizonyosodjak, hogy valóban használt-e?

Köszönöm szépen!

Cs