Oldal: 1 / 2

Re: Regiszrációs kártya

HozzászólásElküldve: 2022.02.10. 18:47
Szerző: tigerteam
Ertem, Koszi szépen!

Re: Regiszrációs kártya

HozzászólásElküldve: 2022.02.10. 11:33
Szerző: Kyle
tigerteam írta:Sziasztok az elozo Dune lejátszóm kártyájával regisztraltam, de elszeretnem adni a lejátszót es az új tulajra átruházni a kártyát!

Ha eladtad, és az új tulaj regisztrált a kártyával, akkor elvész a Te hozzáférésed automatikusan, nem kell tenned semmit. De ha jól értem, vettél egy új Dune-t közben. Így azt javaslom, az új kártyáját add oda a régi lejátszód mellé. Akkor nem kell új kártyát regisztrálnod, semmi teendőd nem lesz.

Re: Regiszrációs kártya

HozzászólásElküldve: 2022.02.09. 23:55
Szerző: tigerteam
Sziasztok az elozo Dune lejátszóm kártyájával regisztraltam, de elszeretnem adni a lejátszót es az új tulajra átruházni a kártyát! Van e erre mód? Vagy mi a teendő ilyenkor mert az uj dunehez is kaptam egy kártyát!

Re: Regiszrációs kártya

HozzászólásElküldve: 2014.05.13. 11:13
Szerző: Budro
2011.01.26-án a Dune-hd.hu webshopban vásároltam meg a Dune Smart D1 készüléket. A számlán és a jótállási jegyen is a .... Kft szerepel. Miután a legfrissebb - áprilisi - fw-t frissítettem, ami problémamentesen lezajlott, újraindítás után ERROR - RESTART - Retry1 - Retry2 feliratok tűntek fel. A régebbi fw verziók visszaállítása után is az újraindítás után ugyanezek a feliratok láthatók. A jótállási jegyen feltüntetett telefonszámokon előfizető nem kapcsolható. Hol találok illetékes szervizt Budapesten?

Re: Regiszrációs kártya

HozzászólásElküldve: 2014.01.11. 17:30
Szerző: lactoth
Kyle írta:
lactoth írta:...Tehát nem tudok válaszolni a privát üzenetre sem!

Tegnap este, amikor ezt írtad, már mennie kellett pedig. A fórummotor frissítése után valóban nem működött, de tegnap már javítottuk. Megpróbálnád újra? A nevem mellett levő PÜ üzenet ikonra kattintva...


Tökéletes, már működik minden, megjelentek a hiányzó gombok is!

Nagyon szépen köszönöm a segítséget!

Re: Regiszrációs kártya

HozzászólásElküldve: 2014.01.09. 10:56
Szerző: Kyle
lactoth írta:...Tehát nem tudok válaszolni a privát üzenetre sem!

Tegnap este, amikor ezt írtad, már mennie kellett pedig. A fórummotor frissítése után valóban nem működött, de tegnap már javítottuk. Megpróbálnád újra? A nevem mellett levő PÜ üzenet ikonra kattintva...

Re: Regiszrációs kártya

HozzászólásElküldve: 2014.01.08. 21:04
Szerző: lactoth
Kyle írta:Ez furcsa. Küldök én, válaszolj arra! De hozzáférsz a Terméktámogatás oldal cikkeihez?


Köszönöm a privit!
A terméktámogatás oldalon lévő cikkeket látom és el is tudom olvasni, ezzel nincs gond.
A privát levelezés viszont nekem nem működik. A levelet meg tudom nyitni, de sehol egy 'válasz' gomb. :?
Ha az üzenetek írása gombra bökök, akkor pedig azt írja:
"Sajnáljuk, de nincs jogosultságod ezen funkció használatához. Még csak most regisztrálhattál, lehet hogy több aktivitást kell felmutatnod, hogy használhasd ezt a funkciót."
Tehát nem tudok válaszolni a privát üzenetre sem!

Re: Regiszrációs kártya

HozzászólásElküldve: 2014.01.07. 18:08
Szerző: Kyle
Ez furcsa. Küldök én, válaszolj arra! De hozzáférsz a Terméktámogatás oldal cikkeihez?

Re: Regiszrációs kártya

HozzászólásElküldve: 2014.01.07. 17:51
Szerző: lactoth
Köszönöm szépen!
Sajnos privát üzenetet nem tudok küldeni, mert nincs hozzá jogosultságom.

Re: Regiszrációs kártya

HozzászólásElküldve: 2014.01.06. 12:49
Szerző: Kyle
lactoth írta:Elkövettem egy banális hibát a regisztrációnál...

Semmi tragédia! Ahogy látod, a terméktámogatáshoz hozzáférsz, mivel a kártyaszám helyes. Küldd el privát üzenetben nekem a jó gyári számot, és javítjuk. De nagy jelentősége nincs, mert a garanciához a garancialevél kell, az meg ugye megvan, rajta a helyes számod.