Regisztrációs kártya

Itt még vásárlás előtt felteheted kérdéseidet a Dune HD termékekkel kapcsolatban. Ebbe a topikba minden regisztrált tag témát nyithat és írhat hozzászólást, a többi topik viszont csak vásárlók számára érhető el termékregisztráció után.
Fórum szabályok
Szabadon írható moderált topik, itt minden regisztrált fórumtag írhat hozzászólást.

Re: Regisztrációs kártya

HozzászólásSzerző: Kyle » 2012.07.31. 11:27

Magyar nyelvű üzembe helyezési útmutatót kellett, hogy kapjál hozzá, mivel mi adunk ilyet. Mivel ezt kötelező. Teljes kézikönyvet csak letölteni tudsz, és akár firmware-frissítésenként is változik, kinyomtatni értelmetlen lenne. Az összes modellre vonatkozó kézikönyvet a Terméktámogatás oldalon ITT találod.
Dune-HD.hu adminisztrátor – Szemetek, kicsinálták Kenny-t!
Avatar
Kyle
Adminisztrátor
 
Hozzászólások: 3352
Csatlakozott: 2010.04.15. 23:13
Tartózkodási hely: South Park

Re: Regisztrációs kártya

HozzászólásSzerző: Fehér Tamás » 2012.07.31. 09:04

Kyle írta:Használd mostantól a fórum bármely másik topikját, ha kérdésed van a termék használatával kapcsoltban, de mindenek előtt nézd meg rendszeresen a Terméktámogatás oldal bővülő cikkjeit, jó eséllyel ott a válasz, és biztosan ott a kézikönyv pl.


Igen, a kézikönyvet akartam is kérdezni, mert a termék (HD TV-301 AW) dobozában nincs magyar kezelési útmutató - amire amúgy a fogyasztói törvény kötelezi a forgalmazókat -, de ami rosszabb, hogy angol sincs. Van ugyan egy "getting started" elnevezésű füzetecske, ám ez egy kezelési útmutató tartalomjegyzékének se válna be. :( Ha találok itt 301-es teljes körű működési leírást, akkor nekem ez elég, ám akadhat olyan vásárló, aki ragaszkodik a jogaihoz, esetleg elgondolkodik, hogy ha a dobozba be tudott pottyanni egy regisztrációs kártya, akkor magyar kézikönyv miért nem pottyant be vele... :roll: :) Aztán följelent, pattog, stb. :D
Fehér Tamás
 
Hozzászólások: 4
Csatlakozott: 2012.07.29. 10:21

Re: Regisztrációs kártya

HozzászólásSzerző: Kyle » 2012.07.30. 13:07

Örülök, hogy kaptál kártyát! Ahogy a forgalmazók oldalán láthatod, 2 nagykereskedés is viszonteladónk, így sok száz hazai üzletben találkozhatsz olyan Dune-nel, amihez tartozik a regisztrációs kártya. Akik a forgalmazók oldalon szerepelnek, azok a mi közvetlen partnereink, az ún. „szakkereskedők”, akiknél kiemelt termék a Dune HD család.
Köszönöm ismét a sok tanácsot! A fórum elnevezésével kapcsolatos megjegyzéseden akár el is gondolkodhatnánk, ha:
1. nem írtuk volna ki mellé, hogy „a DUNE HD regisztrációs kártya nyújtotta előny”,
2. erre a fórumra nem csak úgy juthatnál el, hogy előbb látod EZT az oldalt, azaz szembesülsz azzal, miért is jó a regisztrációs kártya, és kinek is jár. Így nem gondolom, hogy a fórum ilyen vagy olyan titulusa megtévesztő lehetne, főleg, hogy mire ezt olvassa valaki, már megismerte a regisztrációs rendszert.
Hasonlóan, számos partnerünknél kint van a termékek mellett egy piros pecsét, amely a „DuneHD.hu terméktámogatással” szöveg segítségével hívja fel minderre a figyelmet. Azt nem írhatjuk elő kötelezően, hogy mindenki törődjön ennek a megjelenítésével. Ahol lehet, kommunikáljuk azt, hogy szerintünk érdemes olyan terméket venni, melyhez jár ez a támogatás. Ha valaki alaposan szétnéz egy vásárlás előtt (de legalább azt megnézni, hogy az adott terméknek milyen magyar márkaoldala/márkaoldalai, forgalmazói, stb. vannak), akkor mindenről tájékozódhat, nem éri meglepetés. Tehát pl. megnézem a gyártó oldalán, Magyarországon hogyan vannak jelen... Mi többet nem tehetünk mindezeknél, és nem hiszem, hogy nekünk kellene rosszul éreznünk magunkat azért, mert valaki számára csak a vásárlás után derül ki, hogy máshol mást is kapott volna a pénzéért, mint a készüléket magát. Nem szeretnénk ha bárki a vállunkra rakná azt a felelősséget, ami egy vásárlóé, amikor eldönti, hol is érdemes megvenni (és mennyiért) egy adott terméket, vagy szolgáltatást. Előző példám alapján nem lehetsz joggal mérges mondjuk a veszprémi Audi kereskedőre és a márkára, mert nem tudtál róla, hogy náluk mondjuk a metálfény is benne van az alapárban...
Használd mostantól a fórum bármely másik topikját, ha kérdésed van a termék használatával kapcsoltban, de mindenek előtt nézd meg rendszeresen a Terméktámogatás oldal bővülő cikkjeit, jó eséllyel ott a válasz, és biztosan ott a kézikönyv pl.
Dune-HD.hu adminisztrátor – Szemetek, kicsinálták Kenny-t!
Avatar
Kyle
Adminisztrátor
 
Hozzászólások: 3352
Csatlakozott: 2010.04.15. 23:13
Tartózkodási hely: South Park

Re: Regisztrációs kártya

HozzászólásSzerző: Fehér Tamás » 2012.07.30. 12:04

Hali!

A dolog annál sokkal ironikusabb, mint ahogy gondoltam.

Ugyanis kaptam regisztrációs kártyát. Egy olyan forgalmazónál történt vásárlás után, aki a listátokban nem szerepel. :? Már regisztráltam is a készüléket, köszönöm a lehetőséget. :)

Ezzel együtt továbbra is tartom a véleményem: sokkal jobb munkát is végezhetnétek ezzel a dologgal, aránylag csekély erőfeszítések árán. Én csak jobbítani szeretnék, mert 20 éves marketing-tapasztalattal látok itt pár rossz elképzelést, de ha nem érdekel titeket a dolog, hát az is egy hozzáállás. Mindegy, azért leírom, mert ma sok időm van; aztán vagy foglalkoztok vele, vagy nem.

Tehát: az tök jó, hogy csináltok ilyen támogatós oldalt, az alapötlettel semmi gond. Még azt is el tudom fogadni, hogy megválogatjátok, kinek adtok teljes körű támogatást disztribúciós meggondolások szerint.
Viszont fontos következő lépcsőfokok hiányoznak. Leginkább a kommunikáció. Ezen nem is lehet csodálkozni, mivel ez pénzbe kerül, nem is kevésbe, így rengeteg vállalkozás próbál spórolni rajta, ami azonban általában visszaüt. Hogyan? Íme:
Ti azt írjátok magatokról, hogy "Hivatalos magyar Dune fórum"; amiből az egyszeri vevőnek könnyen az a benyomása támad, hogy ez az oldal a Dune gyártójának magyar oldala, s mint Dune-vásárló, alanyi jogon elvárhatja, hogy teljes körűen foglalkozzanak itt gondjaival, kérdéseivel. Groteszk és meglepő egy kívülálló vásárló számára, hogy itt megkülönböztetik a Dune-vevőket, akármilyen szempont szerint történjen is ez. Megoldás: vagy nem kell diszkriminálni, vagy olyasmit kell kiírni a főcímben, hogy "A Dune készülékek hivatalos magyar disztribútorának támogatói fóruma - csak a mi vásárlóinknak!"
Következő lépés: ha már diszkriminálok, és adok egy listát, hogy mi a megkülönböztetés szempontrendszere, akkor az a lista legyen PONTOS! Jómagam a kellemesebb végére kerültem a pontatlan adatközlésnek - vagyis kaptam kártyát, noha a lista alapján már nem számítottam rá, és az egész probléma föl sem merült volna, ha számítok -, ám ilyen körülmények között az ellenkezője is elképzelhető, ami már sokkal kellemetlenebb dolog.

Viszont a legfontosabb: azt ugye nem gondoljátok komolyan, hogy egy vevő az alapján választ terméket, hogy a magyar támogatói fórumnak milyen szabályai vannak? :shock: Még ha az a vásárló az átlagosnál érdeklődőbb és hozzáértőbb, akkor is 10-ből 9-szer maximum föltérképezi a kínálatot ár/érték arányban, elolvassa a vonatkozó teszteket, véleményeket, megkeresi a neten a számára legelőnyösebbnek vélt webshopot és megrendeli a kívánt készüléket. Én pl. így tettem, de a kártya fontossága elkerülte a figyelmemet. Biztosra veszem, hogy a vásárlók többségében föl sem merül, hogy ha létezik is "hivalatos magyar Dune fórum", ott ő nemkívánatos lehet az alapján, hogy hol rendelte meg az árut. És föl fog háborodni, ha kirekesztik, hozzáteszem: teljesen jogosan. Ő csak egy terméket vett, semmi köze a ti érdekrendszeretekhez, amiről gyakorlatilag esélye sincs idejében értesülni. Ez a metódus senkinek sem jó: nektek sem, mert itt pattognak a szerencsétlen, tájékozatlan vevők - mint pl. én -, ők pedig helyből rossz véleményt alakítanak ki a márkáról, és sérelmeiknek következménye lesz jövőbeni vásárlásaik esetében, meg hogy kinek mit ajánlanak majd megvételre, ebben biztosak lehettek. De itt is van megoldás:
Oda kell hatni, hogy a megfelelő webshopokon, és egyébként is a termékre mutató találatok esetében a lehető legtöbb helyen feltűnően megjelenjen a termék mellett a regisztrációs kártya, leírással annak előnyeiről; így a vásárló már a kiválasztásnál sembesülhet azzal, hogy egyes helyeken ez adott, másutt pedig nem. Aztán majd dönt, hogy akarja-e a kártyát és a hozzá járó szolgáltatásokat. Azokat a vevőket pedig, akik jóhiszeműen bár, de mégis lemaradtak a kártyáról, és itt panaszkodnak, egyedi eljárás keretében nyugodtan beengedhetnétek az oldalra. Szerintem jóval többet nyernétek ezzel termékimage-ben, percepcióban, mint amennyit kockáztattok.

Szeretném hinni, hogy a fentieket nem veszitek hepciáskodásnak, és érződik a mondanivalóból, hogy valós problémákat feszegettem, jobbító szándékkal.

üdv
Tamás
Fehér Tamás
 
Hozzászólások: 4
Csatlakozott: 2012.07.29. 10:21

Re: Regisztrációs kártya

HozzászólásSzerző: Kyle » 2012.07.30. 10:49

Köszönjük az észrevételeket és a tanácsot! Már sokszor leírtuk amit ezzel kapcsolatban érdemes, kérlek olvass vissza ebben a topikban! A mi eljárásunktól ne menjen fel a vérnyomásod, mert nincs eljárásunk. Mindössze a vevőinknek létrehoztunk egy fórumot, folyamatosan írunk magyar nyelvű leírásokat, hogy segítsük őket a vásárlás után is. Furcsa; nem is hallottál az oldalunkról és a szolgáltatásról, megrendelsz egy Dune-t, még meg sem kaptad, amikor rátalálsz erre az oldalra, és felmegy a vérnyomásod...
Valamit rendeltél valahol. Ott azt „mondták”, ennyi az ára, ezért megkapod a terméket, ha elromlik, x éven belül, garanciálisan javítják. Azt mondtad rendben, ez így megfelelő ajánlat. Vannak más boltok, ahol esetleg más a termék ára, vagy ugyanannyi, de azt ígérik, hogy kapsz a készülékhez egy terméktámogatást is, meg segítséget, ha a használat során kérdésed lesz. Van számos autókereskedés, ahol a vásárolt autóhoz ingyenes első valahány kötelező szervizt adnak. De ha én másik kereskedőtől vásárolom a kocsimat, nem megyek oda ezekhez, hogy milyen dolog már ez, hogy az én autómat nem szervizelik ingyen ők, csak a saját vevőjük járműveit! És főleg nem hiszem, hogy emiatt elfordulnék az autóm márkájától. Legfeljebb legközelebb jobban szétnéznék, hátha máshol olyan konstrukcióban vásárolhatok, amiben több olyan dolog van, ami nekem értékes. Lehet, akár drágábban is, de mégis jobban megéri. Vagy kevesebbet, kapok, de olcsóbban, viszont elég nekem az, és inkább kevesebbet költenék. Azt gondolom, láttunk már közelebbről vevőt, és főleg láttunk már vásárlás után álló vevőt. Ezért hoztuk létre ezt a támogatási formát, hogy vásárlás után is elégedett legyen az, aki a partnereinktől vásárol. És szerencsére ők elégedettek. A feladatunkat meg nem érted: minél több elégedett vevő vásárlás után, hosszú távon, minél kevesebb gond a vevőkkel vásárlás után a viszonteladói partnereink számára.
Hisztit nem kell kiverned, webes rendelésnél 8 munkanapon belül indokolás nélkül elállhatsz a vásárlástól, visszakapod a termék és a szállítás árát is, ha visszaadod a lejátszót. De lehet, nem is értékes ez a kártya és támogatás, esetleg a kártyás Dune-t drágábban tudod csak megvenni, ezt nem szeretnénk helyetted eldönteni.
Dune-HD.hu adminisztrátor – Szemetek, kicsinálták Kenny-t!
Avatar
Kyle
Adminisztrátor
 
Hozzászólások: 3352
Csatlakozott: 2010.04.15. 23:13
Tartózkodási hely: South Park

Re: Regisztrációs kártya

HozzászólásSzerző: Fehér Tamás » 2012.07.29. 10:46

Hali!

Pontosan olyan helyzetben vagyok én is, mint ami lejjebb olvasható: interneten választottam a terméket, és fogalmam sem volt, hogy a netes boltok közül nem mindegy, melyiket választom terméktámogatás szempontjából. Regisztráltam ezen az oldalon, de már látom, hogy hiába tettem.
Megértem a szempontjaitokat, de mivel marketing területen dolgozom, elmondhatom, hogy nagyon rosszul csináljátok ezt a dolgot. A mit sem sejtő vevővel akarjátok elvégeztetni azt, ami a ti feladatotok, nevezetesen: minél több készülék keljen el az általatok preferált csatornában. Én menjek vissza termékkel a boltba, verjem ki a hisztit egy kártyáért, amiről korábban sosem hallottam, aztán rendeljem meg máshol, mert különben nem álltok szóba velem? Komolyan gondoljátok, hogy azok a vevők, akiket a munkátok elvégzésére kényszerítetek a terméktámogatásért, különösebben hálásak lesznek ezért?
A valószínű kimenetel az, hogy visszaviszik a terméket, és Dune lejátszó közelébe se mennek többet, hanem választanak egy konkurens terméket, aminek olyan támogatása van, ami számukra is használható. Én is pont ezen gondolkodom éppen.
Én csak azt tudom javasolni, hogy ha komolyan gondoljátok ezt a Dune-képviselet dolgot, akkor vegyetek föl egy szakembert, aki látott már közelről vevőt, és kezdjetek el dolgozni... És ezt tényleg a lehető legjobb indulatú, építő kritikának szánom. Még nincs a kezem között a termék, de már 200 a vérnyomásom az eljárásotoktól. Innen csak fölfelé van út.
Fehér Tamás
 
Hozzászólások: 4
Csatlakozott: 2012.07.29. 10:21

Re: Regisztrációs kártya

HozzászólásSzerző: Kyle » 2012.06.26. 22:20

Jóval nagyobb cégeknek sem éri meg magyar képviseletet üzemeltetni, jelen esetben is a hivatalos disztributor adja a támogatást, nem a gyártó (a gyártói fórumot és támogatást ITT találod). Egyértelmű, hogy Te kifizetted a 27% áfát, nem is erről írtam, hanem hogy számos szürkén importáló cég pl. a német nettó árból magyar bruttó árat tud csinálni... (bár ahol vetted, ott néhány modell még drágább is, mint a mi ajánlott árunk). Amikor vásároltál, vélhetően nem ígért mást az eladó, mint hogy x forintért ad Neked egy készüléket, ami ha elromlik 2 éven belül, akkor majd ő intézi a garanciát. Nem mondta, hogy kapsz tőle fórumot, vagy akár csak választ arra, hogy miért nem indul egy adott filmformátum, vagy hogyan állíts be egy NAS-t a Dune-höz. Szóval vélhetően nem csapott be senki. Mindössze annyi történt, hogy vásárlás előtt nem tájékozódtál, hogy hol és milyen feltételekkel vásárolhatsz Dune-t, illetve nem meglepő módon – ismerve sajnos a hazai viszonyokat – vélhetően fel sem merült Benned, hogy egy termék mellé bármiféle más szolgáltatást is remélhetsz (erre már nem szívesen áldoznak a forgalmazók, gyártók), mint az adott kereskedőnél (ha még létezik) érvényesíthető garancia.
Természetesen nagyon is közöd van az egyes forgalmazók közötti versenyhez, pontosan emiatt levelezünk ezen a fórumon... Illetve még arra felhívnám a figyelmedet, hogy nem „kívülállókat” nem akarunk támogatni, hanem azt szeretnénk, hogy a hazai vásárlók igen is várják el egy ilyen árfekvésű, és a használat során számos kérdéssel szembesítő termék esetén a miénkhez hasonló „eladás utáni” támogatást. Ha erre áldozna más importőr is, akkor nem lenne izgalmas dolog ez a regisztrációs kártya, a magyarországi vevők ekkor járnának a legjobban. Addig viszont nem fogjuk elvégezni más helyett (aki csak pénzt akar keresni befektetés nélkül, miután másvalaki bevezette már a terméket a piacon) azt a munkát, ami szerintünk szükséges az elégedett felhasználók érdekében. Továbbra is javaslom, hogy kérd vissza az árát ott, ahol vetted, biztosan mondom, hogy elégedettebben fogod használni a lejátszót hosszabb távon, ha lesz aki segít Neked még évek múlva is. Vagy ne kérd vissza, és ne biztasd ezzel a lépéseddel az adott boltot arra, hogy nézze meg, milyen forrásból vásárol, és lesz még néhány Hozzád hasonlóan csalódott vevő, aki csak a vásárlás után szembesül azzal, hogy kevés amit kapott!
Dune-HD.hu adminisztrátor – Szemetek, kicsinálták Kenny-t!
Avatar
Kyle
Adminisztrátor
 
Hozzászólások: 3352
Csatlakozott: 2010.04.15. 23:13
Tartózkodási hely: South Park

Re: Regisztrációs kártya

HozzászólásSzerző: jeszpe » 2012.06.26. 19:23

Kedves Kyle! Tiszteletben tartom, hogy a saját vásárlói körnek valami pluszt szeretnétek nyújtani, és nem engedtek hozzáférést "kívülállóknak". De szeretném egyértelműsíteni, hogy Magyarországon vásároltam, 27%-os áfá-t fizettem, semmiféle trükkös csatornát nem használtam. Az eredeti szövegemben szerepelt a vásárlás helye is. Az egyes forgalmazók közötti versenyhez pedig, mint vásárlónak, semmi közöm. Ott tévedtem, hogy a honlapotokat a Dune cég "hivatalos" gyártói oldalának véltem. Üdv, jeszpe
jeszpe
 
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2012.06.25. 18:11

Re: Regisztrációs kártya

HozzászólásSzerző: Kyle » 2012.06.26. 18:47

jeszpe írta:...A gyártónak a birtokomban lévő készülék után is megvan a haszna. Akkor miért is nem kapok támogatást a készülékemre?

Hogy-hogy, a gyártó ígért és nem ad támogatást? Vagy a forgalmazó ígérte, hogy bármilyen támogatást kapsz tőle? Vagy tőlünk vársz támogatást, akiknek semmi hasznuk nem volt abból, hogy valaki eladott Neked egy nem tőlünk származó terméket?
Mi 2008 óta importáljuk a Dune-t a gyártótól (akkoriban még HDI). Mostanra már mások is megteszik ezt, különböző forrásokból. Hogy a vevők inkább tőlünk (értsd: forgalmazó partnereinktől) vegyék a készülékeket, ne másoktól, és főleg ne trükkös (értsd: pl. áfát eltűntető) csatornákon keresztül, azt találtuk ki, hogy mi adunk a lejátszóink mellé valami pluszt is. Pl. ezt a fórumot, ennek az oldalnak a folyamatosan bővülő terméktámogatás cikkeit, a legszorosabb gyártói kapcsolatot (és így segítséget pl. a hazai DVB-T problémák kapcsán). Tesszük mindezt azért, mert bízunk benne, hogy sokaknak fontos az ár mellett a gyors hazai szerviz és a használat közbeni segítség is. Javasoljuk mindenkinek, aki Dune-t árul, hasonlóan tegyen mellé valamit, lám Neked is fontosak tűnik most a használatot segítő fórum, illetve magyar nyelvű segédletek. De ne tévessz össze minket a gyártóval, nekünk nem feladatunk általában a Dune tulajdonosok segítése, és ez nem is egy közösségi oldal, ahol a lelkes felhasználók próbálnak segíteni egymáson. Ez egy disztributor magyar nyelvű márkaoldala, amely igyekszik értékesebbé tenni az általa Magyarországon forgalomba hozott termékeket, és versenyezni a 27%-os áfa ellenére pl. a 19%-os német áfás Dune-ökkel. De a bárhol vásárolt Dune-ökhöz is ott az általunk készített karbantartott magyar nyelv, valamint az általunk elért javítások a firmware-ben...
Remélem a fentiek alapján már érthető a regisztrációs kártya. Ha webshopon keresztül házhozszállítással vásároltál, 8 munkanapon belül szó nélkül visszaküldheted a terméket, és vehetsz máshol regkártyás Dune-t, ha fontosnak érzed a kártya által biztosított segítségeket. Mi, és az eddig regisztrált felhasználók fontosnak érezzük.
Dune-HD.hu adminisztrátor – Szemetek, kicsinálták Kenny-t!
Avatar
Kyle
Adminisztrátor
 
Hozzászólások: 3352
Csatlakozott: 2010.04.15. 23:13
Tartózkodási hely: South Park

Re: Regisztrációs kártya

HozzászólásSzerző: jeszpe » 2012.06.26. 17:44

Hm... Egy kicsit furcsának tartom ezt a regisztrációs kártya dolgot. Az ....-nál vásároltam, nem kaptam kártyát. Valószínűleg azért, mert nem "hivatalos" forgalmazó. Ameddig nem jártam ezen a honlapon, fogalmam sem volt, hogy erre szükségem lehet és nagy ívben kerüljem el a nem kedvelt forgalmazókat. Nem loptam a készüléket, gondolom nem lopta az forgalmazó sem. A gyártónak a birtokomban lévő készülék után is megvan a haszna. Akkor miért is nem kapok támogatást a készülékemre?
jeszpe
 
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2012.06.25. 18:11

Következő

Vissza: Vásárlás előtti kérdések

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég